واحد تولید خوراک آبزیان شهرکرد آغاز بکار کرد

همزمان با دهه فجر، واحد تولید خوراک آبزیان در شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر، واحد تولید خوراک آبزیان و میگو با حضور سید صولت مرتضوی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قطب صنعتی شهرکرد افتتاح شد.

وی افزود: این واحد خوراک آبزیان در زمینه تولید خوراک ماهی سردآبی و کپور و همچنین میگو فعال شده و سومین کارخانه تولید خوراک آبزیان استان است که پیشرفته‌ترین تجهیزات تولید خوراک آبزیان را دارد و قابلیت دریافت کد برای صادرات خوراک به کشور‌های آسیایی و اروپایی را دارد.

منزوی اظهار کرد: عملیات احداث این واحد از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده و در صورتی که ۳۰۰میلیارد ریال سرمایه در گردش برای این واحد تامین شود، زمینه اشتغال تا ۷۰ نفر را افزایش خواهد داد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: این واحد تولیدی ظرفیت تولید ماهانه ۲۵۰ تن خوراک آبزیان را دارد و هم‌اکنون زمینه صادرات خوراک آبزیان از این واحد به عراق، ازبکستان فراهم شده است.

پژمان نوروزی مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به حمایت این صندوق برای تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی گفت: این صندوق امسال تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در استان پرداخت کرده است.

وی افزود: در این مدت یک‌هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات این صندوق پرداخت شده است که زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر فراهم شده است.

نوروزی ادامه داد: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش، طرح توسعه و طرح ایجادی بوده است و برای توسعه این شرکت تاکنون ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار