تعهد اشتغال هامون بطور کامل تحقق یافت

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون گفت: در فاصله چند ماه باقی مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال امسال این شهرستان بطور کامل تحقق یافت.

 نصرین کیخایی اظهار کرد: بنا به تقسیم شهرستانی که ابتدای سال از سوی استان انجام شد، شهرستان هامون می‌بایست برای ۵۳۲ نفر شغل ایجاد می‌کرد.
وی افزود: با پیگیری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان دبیر کمیته اشتغال و تلاش و جدیت مسئولان «هامون» در فاصله ۴ ماه باقی مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال شهرستان بطور ۱۰۰ درصدی محقق شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون ادامه داد: جهاد کشاورزی، صمت و کمیته امداد حضرت امام (ره)، دستگاه‌های اجرایی موفق شهرستان در ثبت بیشترین آمار شاغلان در سامانه رصد هستند.

کیخایی گفت: شهرستان هامون از جمله مناطق استان است که فرصت زیادی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی دارد و در این راه، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با تعامل و هم‌افزایی، از هرگونه فعالیت‌های نوآور و خلاق که منجر به رشد اشتغال شود، حمایت می‌کند.

وی گیاهان دارویی، بوم‌گردی، صنایع دستی و گردشگری و پرورش آبزیان و دام را از فرصت های اشتغال‌زایی شهرستان هامون بیان کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار