دستاورد‌های حزب‌الله صهیونیست‌ها را از انجام هرگونه عملیات در جبهه شمالی بازمی‌دارد

رسانه‌های صهیونیستی تأیید می‌کنند که دستاوردهای حزب‌الله، عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی را بسیار دشوار می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) گزارش دادند که حزب‌الله از زمان آغاز عملیات‌های خود در مرز سرزمین‌های اشغالی با لبنان دستاورد‌هایی را علیه حضور نظامی رژیم صهیونیستی در مرز با فلسطین اشغالی به دست آورده است.

به گزارش الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که دستاورد‌های حزب‌الله، عملیات ارتش صهیونیستی در جبهه شمالی را بسیار دشوار می‌کند.

این رسانه‌ها اعلام کردند عملیات هدف‌گیری حزب‌الله در شمال منجر به آسیب رساندن به بخشی از توانایی‌های ارتش رژیم صهیونیستی شد.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» اشاره کرد که حزب‌الله چندبار اعلام کرده است که هدف از عملیات خود در شمال، کور کردن توانایی‌های نظارتی رژیم صهیونیستی در مرز است.

این روزنامه توضیح داد که حزب‌الله واقعاً موفق شده است به بسیاری از سامانه‌های نظارتی صهیونیستی و دوربین‌ها آسیب برساند و افزود که تعداد قابل توجهی از تلاش‌ها برای از بین بردن دوربین‌ها و وسایل نظارتی ارتش صهیونیستی در مرز با لبنان صورت گرفته است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنان به هدف قرار دادن مواضع دشمن رژیم صهیونیستی در مرز با فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستا‌های مرزی، خبرنگاران و غیرنظامیان، تلفات دقیق و مستقیم از نظامیان صهیونیست را تأیید کرده است.

ترس رژیم صهیونیستی از گسترش نبرد «طوفان الاقصی» در سایر جبهه‌ها به‌ویژه جبهه شمالی که شاهد تشدید تنش است، افزایش یافته است، زیرا مقاومت اسلامی در لبنان همچنان تمام مواضع اشغالی ازجمله مواضع ارتش صهیونیستی و تمرکز آن در امتداد مرز جنوبی لبنان، را هدف قرار می‌دهد.

اشغالگران اعتراف می‌کنند که جبهه شمالی پیچیده‌تر است و اگر حزب‌الله تصمیم به حمله بگیرد، حمله به جبهه جنوبی چیزی نیست جز «دیدن یک فیلم بد».

دستور تخلیه ۱۴ شهرک صهیونیستی نزدیک لبنان

شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی در مجاورت مرز لبنان و فلسطین شاهد مهاجرت گسترده به شهرک‌ها و شهرک‌های اشغالی در مرکز است. رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) تصمیم گرفت ۱۴ شهرک دیگر را در شمال و مناطق هم‌مرز با لبنان تخلیه کند. شهرک‌های تخلیه شده عبارتند از: «سنر، دان، بیت هیلل، شعار یشوف، هاگوشریم، لیمان، میتزووا، الون، گورن، گرانوت هاگلیل، حتی مناخیم، ساسا، زیون و راموت نفتالی».

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که میزان تخلیه رژیم صهیونیستی از شمال فلسطین اشغالی به ۵۰ درصد رسیده است.

روز گذشته، روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد که شهرک نشینان در شمال با توجه به اینکه این تخلیه در سطح پایین انجام می‌شود، به دولت اشغالگر حمله می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار