بیش از هزار و ۲۰۰ سرباز رژیم صهیونیستی از کار افتاده‌اند

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد بیش از هزار و ۲۰۰ سرباز صهیونیست مجروح در نبرد با مقاومت فلسطین در گروه «معلولان» طبقه‌بندی می‌شوند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص تلفات انسانی در میان صفوف اشغالگران اعتراف کرد که تعداد اسیران مقاومت فلسطین به ۲۱۲ نفر رسیده است.

به گزارش المیادین، ارتش اشغالگر در تعداد قابل توجهی اعلام کرد که بیش از هزار و ۲۰۰ سرباز مجروح در این نبرد با مقاومت فلسطین در گروه «معلولان» طبقه‌بندی می‌شوند.

در همین زمینه، وب‌سایت صهیونیستی تایمز فاش کرد که از ۷ اکتبر، هزار و ۲۱۰ سرباز اخیراً تحت مراقبت بخش توانبخشی وزارت امنیت رژیم صهیونیستی و انجمن جانبازان معلول قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که وزارت بهداشت اشغالگر از زخمی شدن ۵ هزار و ۴۳۱ نفر از آغاز حماسه «سیل الاقصی» خبر داده است. آن‌ها افزودند: «از این تعداد ۱۲ نفر در وضعیت ناامید کننده و ۲۹۲ نفر در وضعیت خطرناک قرار دارند.»

در همین راستا بنیاد نجات رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «پس از ۱۵ روز جنگ، همچنان در حال بازیابی اجساد شهرک‌نشینان و سربازان از نوار غزه هستیم.»

پیش از این گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (یکشنبه) اعلام کردند یک نیروی زرهی صهیونیستی را پس از عبور از حصار غزه، در کمینی در شرق خان یونس، به دام انداختند. رژیم اشغالگر صهیونیستی اعتراف کرد که در نتیجه این کمین به سربازانش تلفاتی وارد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار