حدود ۵۳ میلیارد ریال جرایم نقدی تعزیراتی شاهرود وصول شد

رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: ۵۲ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال جرایم تعزیراتی شاهرود در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ وصول شد.

حسین سعدالدین رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت:مجموع محکومیت جزای نقدی صادره توسط اجری احکام تعزیرات حکومتی شاهرود در نیمه نخست امسال افزون بر ۱۰۲ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال برای متخلفان است.

وی با بیان اینکه واحد‌های اجرای احکام در این بازه زمانی ۹۱۰ پرونده تخلف را بررسی و رأی صادر کردند، ادامه داد: این پرونده‌ها در حوزه بهداشت، دارو و درمان، کالا و خدمات و قاچاق کالا و ارز توسط کارشناسان تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت.

سعدالدین با اشاره به اینکه ۴۰ پرونده از سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت، ابراز کرد: یکهزار و ۱۳۷ پرونده در ۶ ماهه نخست امسال برای بررسی و صدور حکم به واحد‌های اجرای احکام وارد شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود افزود: بررسی ۲۶۷ پرونده باقیمانده نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه گرانفروشی با تشکیل ۳۳۷ پرونده بیشترین تخلف اصناف در شاهرود است، اظهار کرد: ۲۰۷ پرونده با موضوع درج نکردن قیمت کالا و ۱۷۲ پرونده تقلب در رتبه‌های بعدی تخلف‌های اصناف در نیمه نخست امسال است.

سعدالدین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به شماره ۳۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی پیامک کنند تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود به شهروندان توصیه کرد که در خرید از واحد صنفی، رسید با مهر و نشانی دریافت کنند تا در صورت اختلاف و شکایت در موقع رسیدگی به پرونده، از آن به عنوان سند معامله استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار