تخفیف 15 درصدی عوارض با پرداخت به موقع شهروندان

مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری سنندج گفت: شهروندانی که تا پایان سالجاری بصورت کامل اقدام به پرداخت عوارض خود کنند از تخفیف 15 درصدی برخوردار خواهند شد

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کتایون خرانسازاد مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری سنندج گفت: یکی از راه‌های مشارکت شهروندان  در بهبود خدمات شهری پرداخت بموقع عوارض است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری عوارض است که پرداخت بموقع عوارض‌های شهری از سوی شهروندان زمینه خدمات‌رسانی بهتر و شایسته‌تر را فراهم می‌شود.

خرانسازاد افزود: امسال با هدف بهره‌مند شدن تمامی شهروندان از تخفیف‌های اعمال شده و همچنین ترغیب شهروندان به پرداخت عوارض از ابتدای سالجاری و با مصوبه شورای شهر تخفیف پرداخت عوارض در قبض‌ها اعمال شد.

مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری سنندج از تخفیف 15 درصدی عوارض خبر داد و گفت : شهروندانی که تا پایان سالجاری بصورت کامل اقدام به پرداخت عوارض خود کنند از این تخفیف برخوردار خواهند شد.

 خرانسازاد با بیان اینکه تخفیف 15 درصدی عوارض برای جرائم کمیسیون ماده صد اعمال نمی‌شود، خاطر نشان کرد: برای عوارض نوسازی به صورت سالیانه نیز طبق قانون تخفیف دائمی 10 درصدی وجود دارد که برای کلیه مودیان خوش حساب اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگر عوارض نوسازی در طول سال پرداخت نشود و به سال بعد موکول شود نه تنها شامل تخفیف نشده بلکه مشمول جریمه 9 درصدی بابت یک سال تاخیر می‌شود.

مدیر اداره درآمدهای شهرداری سنندج تاکید کرد : قطعاً به غیر از این تخفیف 15 درصدی که از ابتدای سالجاری اعمال شده دیگر تاپایان سال هیچگونه تخفیف دیگری نخواهیم داشت.

خرانسازاد توسعه وعمران شهری و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب را در گرو پرداخت بموقع عوارض دانست و گفت: امیدواریم شهروندان با پرداخت بموقع عوارض ضمن بهره‌مند شدن از این تخیف، شهرداری را در اداره بهتر شهر یاری کنند.

انتهای پیام/  د م

عدم پرداخت به موقع عوارض نوسازی مشمول جریمه 9 درصدی می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.