سامانه‌های موشکی ضد هوایی آمریکا در خاورمیانه مستقر می‌شود

وزیر دفاع آمریکا فرمان استقرار تاد و سامانه‌های موشکی ضد هوایی پاتریوت را در خاورمیانه صادر کرد.

 لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا دستور استقرار یک باتری از سامانه‌های دفاع موشکی تاد و سامانه‌های موشکی ضد هوایی پاتریوت در خاورمیانه را صادر کرد.

به گزارش تاس، آستین خاطرنشان کرد که پس از مشورت با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تصمیمی برای تقویت موقعیت وزارت دفاع [ایالات متحده] در منطقه گرفته شد.

وی در عین حال یادآور شد که آمریکا پیش از این ناو هواپیمابر یو اس اس جرالد آر فورد را با پنج کشتی اسکورت و همچنین ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور را با سه کشتی اسکورت به خاورمیانه اعزام کرده بود.

وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «من همچنین دستور استقرار یک باتری تاد و گردان‌های پاتریوت اضافی در منطقه را برای تقویت حفاظت از نیروهای آمریکایی صادر کرده‌ام».

او همچنین گفت که دستور آماده سازی برای استقرار نیروهای اضافی را برای افزایش آمادگی و توانایی پاسخگویی سریع در صورت لزوم داده است.

آستین ادامه داد که این اقدامات بعنوان بخشی از برنامه ریزی اضطراری انجام می شود و استقرار نیروهای اضافی ایالات متحده به بازدارندگی ، حفاظت از نیروهای آمریکایی در منطقه را تقویت و به دفاع از اسرائیل کمک می کند.

رئیس پنتاگون در بیانیه ای گفت: «من به بررسی الزامات استقرار نیروهای خود در منطقه و ارزیابی نیاز به استقرار نیروهای اضافی ادامه خواهم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۰:۱۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
نظامیان آمریکایی در شمال شرق سوریه چه غلطی می کنند؟
حضور نظامیان آمریکایی در شمال شرق سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
خاک بر سر امارات و عربستان با ملت خودتون می جنگید خیانت شما ننگی تا ابد ذلت از این بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه به اسم جنگ و مبارزه با تروریسم جنایت می کند، آدم میکشد و هم مسلمانان را قتل عام می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۳۱ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
دیگر هیچ کس در آمریکا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در واشنگتن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۴۷ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
کره شمالی، هواپیمای جنگی آمریکا را به حمله تهدید کرد
تشکر از رهبر کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۲۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : انشاءالله به زودی زود یکی از همین موشکها می خوره وسط کله گاومیشت و نیست نابودی می کنه چمدتاشم می خوره درون کاخ ریاست جمهوریتان و چندتا از این موشکهای پر قدرت هم می خورد به پنتاگون و کاخ سفید و ایالات متحده آمریکا هم توسط امت مستضعفین مسلمین فتح می شود و همه شما هیولاهایی زامبی نابود می شوید سرخپوستان سیاه پوستان سفید پوستان مستضعفین بینوایان محرومان فقیران مسکینان مومنین در ایلات متحده آمریکا دمار از روزگارمان درمی آورند و از داخل از خارج آمریکا تصرف فتح می شود آمریکا اتحادیه اروپا هم همینگونه خواهد شد انگلستان هم فروپاشی می شود و پادشاهیش به تاریخ می پیوندد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۱۸ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ نوارغزه تاکنون نتوانسته است که صهیونیست ها را نجات دهند. صهیونیست‌ها در حال فرار به اروپا هستند/اسرائیل دیگر امن نیست
آخرین اخبار