حزب‌الله: اگر لازم باشد در میدان مقاومت حضور خواهیم یافت

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: اگر لازم باشد این گروه برای جلوگیری از پیروزی رژیم صهیونیستی در میدان مقاومت حضور پیدا می‌کند.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در خصوص ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین و احتمال درگیری حزب‌الله لبنان گفت: اگر لازم باشد برای جلوگیری از پیروزی اسرائیل در میدان مقاومت حضور خواهیم داشت.

به گزارش الجزیره، این مقام حزب‌الله تاکید کرد: هر زمان که اتفاقی بیفتد و این حزب را ملزم به دخالت بیشتر کند، این کار را می‌کنیم.

رسانه‌ها می‌گویند امروز (شنبه) تنش در مرز سرزمین‌های اشغالی و لبنان افزایش یافته است.  شبکه الجزیره دقایقی پیش گزارش کرد حزب الله لبنان پایگاه نظامی «العباد» که متعلق به رژیم صهیونیستی است را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی با لبنان هدف حملات موشکی قرار داده است.

رادیو اسرائیل نیز پیش‌تر اعلام کرده بود یک موشک ضد زره از لبنان به سمت نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی پرتاب شده است و این رژیم نیز در پاسخ دو هسته مسلح را در مرز با لبنان هدف قرار داده است. 

آخرین اخبار غزه حاکی از آن است که بیش از چهار هزار فلسطینی که هزار و ۷۰۰ نفر آنان کودک بوده‌اند، در حملات رژیم اشغالگر به غزه به شهادت رسیده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
نخیرشماهامی خواین ایران وبندازین جلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
اگر لازم باشه ؟؟؟ با این حجم زیاد کشتار مردم مظلوم وبیگناه غزه هنوز لازم نشده ؟؟؟ حزب‌الله این چند سال از کشور ایران حقوق در یافت کردین برای همچین روز هایی بوده شما ها نبایس به اسرائیل مجال می‌دادید حرکتی بزنه بر علیه مردم غزه میبایس فوری پشتبانی میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
اگه لازم باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
خاک برستون اینهمه کودک ادمای بیگناه کشته شدن تازه میگین اگه لازم شددیگه باید چقد انسان بیگناه به خاک وخون کشیده شن تا شما ها بیدار شین
آخرین اخبار