وحشت صهیونیست‌ها از فریاد مردم مصر در حمایت از «حسن نصرالله»

مردم پایتخت مصر در تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی از حسن نصرالله حمایت کرده و از او خواستند تل آویو را هدف قرار دهد.

رسانه‌های صهیونیستی به شعار‌های تظاهرکنندگان مصری مبنی بر درخواست از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان برای حمله به «تل آویو» در راهپیمایی خروج از مسجد الازهر که ده‌ها هزار نفر در آن شرکت کردند، پرداختند.

بر اساس گزارش المیادین، مردم قاهره قتل عام‌های انجام شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرده و شعار دادند که «یا نصرالله یا حبیب، اضرب اضرب تل ابیب» و «هيلا هيلا هيلا هالله، اضرب اضرب يا نصر الله.» که به معنای انتقام از رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن تل آویو است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز ویدئویی از تظاهرکنندگان را منتشر کردند که در آن از سید نصرالله می‌خواستند به «اسرائیل» حمله کند که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی آن را «بی‌سابقه» توصیف کرد. این کانال اعلام کرد که «اسرائیل با یک آتشفشان روبرو است» و «نبرد نه تنها در خیابان‌های غزه، بلکه درگیری‌های دیگری در خیابان‌های قاهره، امان (پایتخت اردن) و جا‌های دیگر رخ خواهد داد».

کشورهای عربی و اسلامی، روز جمعه، در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه راهپیمایی برگزار کردند. کشتار غیرنظامیان در غزه و بمباران مکرر این منطقه خشم مردم دنیا را برانگیخته است و مردم کشورهای عربی خواستار انتقام گیری از رژیم صهیونیستی شدند که جرأت مقابله با مقاومت را نداشته و به مردم عادی حمله می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار