کشف استعداد‌ها در جام پهلوانان کوچک

نخستین همایش بزرگ پهلوانان کوچک با حضور ۲ هزار کشتی گیر نونهال و خردسال در اصفهان برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی اصفهان گفت: این هیئت با همکاری فدراسیون کشتی، جشنواره پهلوان‌های کوچک را برگزار کرد.

مصطفی میرزایی افزود: در این رقابت‌ها که در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، حدود ۲ هزار کشتی گیر در ۳ رده سنی خردسالان و نونهالان از سراسر استان به یاد کودکان غزه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اوگفت: در پایان برگزاری این رقابت‌ها به تمامی شرکت‌کنندگان نونهال و خردسال نشان و حکم قهرمانی اهدا شد.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: هدف از برگزاری جشنواره پهلوان‌های کوچک را کشف استعدا‌ها بود.

مصطفی میرزایی با اشاره به حضور امیرحسین زارع و هادی عامل در اختتامیه این جشنواره افزود: هر دو این عزیزان برای تشویق و ایجاد انگیزه بین ورزشکاران در این مراسم حضور پیدا کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم، امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی این استعداد‌ها باشیم و کشتی‌گیران اصفهانی بتوانند در میان بین المللی پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورند.

میرزایی در ادامه و با بیان اینکه جشنواره پهلوانان کوچک یک فرصت خوب برای تشویق خردسالان و نونهالان به ورزش کشتی از سراسر استان بود یادآور شد: کشتی گرفتن و کشف استعداد‌ها تنها هدف ما از برگزاری این جشنواره نبود و می‌خواستیم که خردسالان و نونهالان آینده دار کشتی در کنار هم لحظات خوشی را تجربه کنند.

او درباره ظرفیت کشتی اصفهان هم گفت: زمانی جامعه آماری کشتی استان به ۲ هزار نفر نمی‌رسید، اما امروز شاهد آن هستیم بیش از ۱۰ هزار کشتی‌گیر در سراسر استان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان  افزود: هر وقت کمیت بالا برود، کیفیت هم ارتقا می‌یابد و امیدواریم در آینده شاهد حضور ملی‌پوشان اصفهانی در تیم‌های ملی پایه باشیم و در میادین بین‌المللی و المپیک هم بتوانند برای استان و کشور افتخار آفرینی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.