ترافیک روان در تقاطع ها و معابر شهر قزوین

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین گفت: در نخستین روز هفته، از ترافیک روان در تقاطع ها و معابر سطح شهر خبر داد.

عرشیان  معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین گفت:تمرکز بر رفع معضل ترافیک از طریق سامانه هوشمند و متمرکز چراغ های راهنمایی از مهمترین فعالیت های مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین است.

عرشیان افزود: از امروز صبح ترافیک در میدان صدا و سیما با  نظارت و مدیریت چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با حضور پلیس راهور روان است، همچنین در تقاطع معلم_ شهید سلیمانی با نظارت مرکز کنترل ترافیک چراغ‌های راهنمایی رانندگی به صورت سه زمانه (آزاد شونده) روان می‌باشد.

این مسئول اظهار کرد: کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت الله باریک بین با احتساب رمپ و لوپ تقاطع‌های غیر همسطح حدود ۱۲ و نیم کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد چهارشنبه هفته گذشته زیر بار ترافیکی رفت این کمربندی از تقاطع شورا آغاز و تا پل امام رضا (ع) ادامه دارد.

این مسئول در ادامه گفت:در حال حاضر با مدیریت چراغ راهنمایی به صورت ۴ زمانه و ۴ دوربین کنترل سرعت در کمربندی پیامبر اعظم (ص)  و ۴ دوربین کنترل سرعت در بلوار  آیت الله باریک بین با وجود افزایش تردد در نخستین روز هفته ترافیک روان برقرار است.

عرشیان در خاتمه بیان کرد: با توجه به  اینکه سرعت در تقاطع هم سطح و غیر هم سطح متفاوت است سرعت در محور پیامبر اعظم (ع) ۷۰ کیلومتر در ساعت و روی پل امام رضا (ع) ۶۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.