استاندار:

کارهای سخت با حضور در میدان و اراده قوی انجام پذیر است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهداف دشمنان در جنگ شناختی خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد: با اراده قوی و حضور در میدان عمل کارهای سخت به سرانجام خواهد رسید.

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد با تشکر از کار و تلاش شبانه روزی مدیران و همکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: جشن خودکفایی مددجویان ثمره عمل کردن به سفارش اسلام است.
 
وی گفت: اینکه خانواده‌ها از نظر اقتصادی متکی به خود باشند مسئله مهمی است و همه باید در راستای ترویج  فرهنگ کار در استان تلاش نمایند.

کرمی تصریح کرد: اگر در جامعه یاس و ناامیدی غلبه کند رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی اتفاق نخواهد افتاد.

وی اضافه کرد: دین مبین اسلام کار، تلاش و کوشش و همچنین کسب علم  و تفکر را  عبادت‌ می داند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اسلام دین جامع و کاملی است به شرط اینکه به دستورات آن عمل کنیم.

کرمی تصریح کرد: برنامه ریزی‌هایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خودکفایی مددجویان در مجموعه‌های مختلف انجام دادند، کار قابل تقدیری است.

کرمی اذعان کرد: برنامه‌های مناسبی برای مهارت محور شدن نوجوانان و جوانان در آموزش و پرورش و دانشگاه‌های سطح استان طراحی شده است.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی شد؛ نوجوانان و جوانان با ساماندهی و تشکیل شرکت های دانش بنیان در زمینه کشاورزی ۱۰ هکتار زمین برای انجام کار در اختیارشان قرار داده شود.

 استاندار در ادامه افزود: برنامه‌ریزی لازم برای ارتباط دانشگاه‌ها با  دستگاههای اجرایی و مجموعه‌های صنعتی که در استان راه ‌اندازی می‌شود، انجام شده است.

کرمی با اشاره به اینکه این استان؛ استان محرومی نیست بیان داشت: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های نهفته و عظیمی دارد که با توکل برخدا و  همت شما مردم باید در جهت توسعه این استان از آنها بهره برداری کنیم.
 
 کرمی از تلاش های مددجویان تقدیر کرد و افزود: این جشن به خاطر تلاش‌ و اراده قوی شما برگزار می‌شود چون وارد عرصه کار و تلاش شده اید و در انجام آن مصمم بودید.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان بیان داشت: مسئولان خدمتگزاران مردم هستند و  باید هر چه سریعتر شرایط و امکانات لازم را برای مردم فراهم کنند که خوشبختانه بخشی از این کارها انجام شده و نباید به دلیل مسائل مالی یک خانواده دچار آسیب بشود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار