نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

سرمایه ایثارگران و جانبازان استان سمنان مورد غفلت قرار گرفته است

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی گفت: این استان سرمایه‌های ارزشمندی از ایثارگران و جانبازان را در اختیار دارد که بعضاً مورد غفلت واقع شده‌اند.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: جایگاه بنیاد شهید با توجه به مخاطبان و جامعه هدف، جایگاه ویژه‌ای است.

وی با بیان اینکه استقرار دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان سمنان با یک روحانی خوش‌فکر و با برنامه می‌تواند موجب تقویت مجموعه و بهبود خدمت رسانی به جامعه هدف باشد، افزود: گروه‌های مختلف منتسب به شهدا، بازوهای نظام اسلامی هستند و مودت و رفاقت بیشتر این گروه‌ها با یکدیگر، موجب تقویت جامعه خواهد شد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تدوین و اجرای برنامه جامع فرهنگی، برقراری ارتباط بیشتر با جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آنها مدنظر باشد، تاکید کرد: توجه ویژه به قرآن و انس با قرآن در جامعه هدف، برنامه‌ریزی دقیق برای کادرسازی و انسجام نیروها در مجموعه بنیاد شهید و دفتر نمایندگی ولی فقیه از دیگر نکاتی است که امیدواریم در بنیاد شهید استان سمنان پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.