۲۶۱ هزار و ۸۳۴ تراکنش طرح کالابرگ الکترونیکی در لرستان ثبت شد

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۲۶۱ هزار و ۸۳۴ تراکنش از ابتدای اجرای کالا برگ الکترونیک تاکنون در فروشگاه‌های متصل به این طرح در استان ثبت شده است.

سید فرهاد ناصری نیا در جلسه بررسی طرح کالابرگ الکترونیکی افزود: تاکنون ۱۰۱ هزار و ۱۳۲ خانوار در سطح استان از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند و طرح جدید برای دهک‌های ششم و هفتم نیز اجرایی شده که ۲۰ درصد جمعیت استان با ۱۱۳ خانوار در این دهک‌ها قرار دارد.

وی اظهار داشت: استفاده از این طرح به طور کامل اختیاری و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت، استفاده حداقل ۲ میلیون ریال از یارانه برای خرید کالابرگ است که پس از خرید، امکان استفاده یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال واریزی جدید برای آن‌ها فراهم می‌شود.

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: هم اکنون یک هزار و ۶۸۳ فروشگاه خرد و ۱۵۲ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح استان با یک هزار و ۹۶۶ صندوق به متقاضیان استفاده از طرح ملی کالابرگ الکترونیک خدمات ارائه می‌دهند.

ناصری نیا بیان کرد: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است و همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

طرح ملی کالا برگ الکترونیک از سیزدهم خرداد ماه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ویژه خانوار‌های دهک اول تا سوم جامعه آغاز شد و هم اکنون تا دهک هفتم نیز شامل این طرح می‌شوند.

 

برچسب ها: کالا برگ ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.