تکمیل جایگاه سوخت فرودگاه سمنان نیازمند همراهی شرکت نفت است

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان گفت: تکمیل جایگاه سوخت این فرودگاه نیازمند تخصیص اعتبار و همراهی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود است.

شجاعی گفت: تکمیل ساخت جایگاه سوخت فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان جزو تکالیف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

وی بیان کرد: با توجه به تغییرات و نوسان قیمت‌ها نمی‌توان عدد دقیقی از میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ساخت جایگاه سوخت فرودگاه بین المللی شهدای سمنان عنوان کرد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان تصریح کرد: شرکت فرودگاهی با همراهی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود و دیگر مسوولان به دنبال درخواست تامین اعتبار در این زمینه و برای تکمیل این بخش، از محل دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

وی ابراز کرد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول پیکر را از جمله ایرباس ۳۲۰ دارد و در اولین پرواز بین المللی از فرودگاه سمنان هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه برخاست.

مدیر فرودگاه سمنان افزود: فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان جزو ۲۵ فرودگاه کشور دارای مزر هوایی و پرواز بین‌المللی است و نخستین پرواز بین‌المللی از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف با ۱۰۰ درصد ظرفیت هواپیمای ایرباس ۳۲۰ روز دهم شهریور با حضور زائران اربعین انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار