معرفی تیم های برگزیده رویداد منطقه‌ای نما

با پایان رویداد منطقه‌ای نما در غرب و جنوبی غربی کشور به میزبانی کرمانشاه، تیم‌های برگزیده این رویداد معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

مراسم اختتامیه رویداد نما (نوآوری مشارکت‌های اجتماعی)، امروز (۲۶ مهر) با حضور سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و مسئولین ورزش کرمانشاه برگزار و سه تیم برتر این رویداد معرفی شدند. 

در این رویداد سه روزه ۱۴ تیم از شش استان کرمانشاه، کردستان، ایلام، خوزستان، همدان و لرستان شرکت کرده بودند که پس از ارائه ایده هایشان در حوزه حل مشکلات اجتماعی، سه تیم به عنوان تیم‌های برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا کردند. 

تیم فرتاک از استان کردستان، استودیو پیکتوراف از استان خوزستان و چتری برای همه از استان کرمانشاه به عنوان سه تیم برتر این رویداد معرفی و دو تیم دختران خودساخته از استان خوزستان و فرهیختگان از استان ایلام شایسته تقدیر شدند. 

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این مراسم، با اشاره به لزوم افزایش مشارکت جوانان در حل مشکلات اجتماعی، اظهار کرد: باید به جوانان اعتماد کنیم، همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با اعتماد به آن‌ها توفیقات زیادی بدست آوردیم. 

وی تصریح کرد: از ایده‌های خوب و خلاقانه جوانان حمایت می‌کنیم تا گامی در جهت حل مشکلات جامعه بردارند. 

حاتمی جوانان ایرانی را جوانانی دلسوز، متعهد و پای کار خواند و افزود: جوانان ما برای شکوفا شدن استعدادهایش حمایت‌های مادی و معنوی می‌خواهند که ما هم از آن‌ها این حمایت‌ها را خواهیم داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.