استاندار آذربایجان‌غربی جنایات رژیم صهیونیستی را علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد

استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه را محکوم کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه را محکوم کرد  و گفت: آنچه در فلسطین اشغالی و به ویژه غزه می‌گذرد مایه نگرانی و تاسف و شرمساری عمیق برای نوع انسان است.

مشروح پیام استاندار آذربایجان غربی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

جنایت بی‌سابقه در بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و مجروح شدن صد‌ها تن از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انجامید، نمود روشنی از نسل کشی است. باقلبی آکنده از درد، این مصیبت جانسوز را به محضر حضرت بقیة الله الأعظم عج الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی و مردم مظلوم و صبور غزه تسلیت عرض می‌کنم.

آنچه در فلسطین اشغالی و به ویژه غزه می‌گذرد مایه نگرانی و تاسف و شرمساری عمیق برای نوع انسان است. جنایاتی که در حال وقوع است ظلم مضاعف به ملتی است که ۷۵ سال است تحت اشغالگری بیرحم قرار گرفته و از همه حقوق بشری و کرامت انسانی خود محروم بوده اند؛ هیچ انسان با وجدانی نمی‌تواند نسبت به جنایات شنیع در حال وقوع بی اعتنا باشد. اکنون بیش از ۷ دهه است که یک ملت پرافتخار از حق تعیین سرنوشت و دیگر حقوق بنیادین بشری خود محروم گشته و سرزمین و خانه وی اشغال شده است.

مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگری و نقض فاحش و مستمر حقوق بشر آن‌ها و هتک حرمت مقدسات جهان اسلام از سوی رژیم اشغالگر، به معنی واقع کلمه " دفاع مشروع و قانونی " آن‌ها در برابر ظلم و تجاوز و تعدی است.

بی تردید ان شاءالله تعالی، خون به ناحق ریخته شده مردم، بویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب، سرعت بیشتری می‌دهد و این غده سرطانی را از صحنه کره زمین محو و نابود می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.