همه می آییم تا ملت فلسطین تنها نماند

امام جمعه اهل سنت ارومیه و رئیس انجمن آشوریان آذربایجان غربی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را ضربه‌ای محکم بر ادامه حیات ننگین رژیم جنایتکار صهیونیستی دانستند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد عدالت‌خواهان جهان برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و نجات فلسطین است.

ماموستا مامد کلشی نژاد افزود: حضور پرشور مسلمانان اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس این پیام را به جهان مخابره خواهد کرد که امت اسلام متحد برای دفاع از فلسطین و پایان دادن به عمر رژیم جنایتکار اسراییل است.

وی اظهار کرد: با توجه به تحرکات و تشدید جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، حضور در این روز ضروریست و هر اندازه باشکوه‌تر برگزار شود به همان میزان موجب یاس و ناامیدی رژیم صهیونیستی و حامیانش خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس ضربه‌ای محکم به حیات ننگین رژیم صهیونیستی

رییس انجمن آشوریان ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس پرده از جنایات رژیم نسل کش صهیونیست برداشته و به دنیا نشان می‌دهد این رژیم غاصب باید از میان برود تا ملت‌های مظلوم جهان در آرامش بسر ببرند.

استانلی سیمونزوی ادامه داد: حضور ملت‌های جهان اعم از هر قوم و نژاد به تمام جوامع بشری ثابت می‌کند این رژیم جعلی به چه جنایت‌ها و قتل‌هایی دست زده و حتی از کشتار بی رحمانه کودکان هم خودداری نکرده است.

این هموطن مسیحی یادآور شد: انعکاس راهپیمایی روز قدس در جهان و حمایت ملت‌ها از آن در واقع ضربه‌ای است برای رژیم صهیونیستی جنایتکار که همواره از این روز ترسیده و واهمه دارد.

به گفته رییس انجمن آشوریان ارومیه، حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز بزرگ، بازتاب جهانی دارد و تمام جوامع بشری با چهره حقیقی این رژیم آشنا شده و نابودی او را خواستار می‌شوند.

سیمونز تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس افکار جهانی را تغییر داده و چهره پلید رژیم جنایتکار صهیونیستی را به دنیا نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.