شغل پایدار برای کولبران آذربایجان غربی و کردستان

معاون اجتماع محور بنیاد برکت گفت: با سرمایه‌گذاری بنیاد برکت، کولبران استان های کردستان و آذربایجان‌غربی صاحب شغل پایدار شدند.

معاون اجتماع محور بنیاد برکت امروز گذشته در جریان بازدید ۳۰ تن از خبرنگاران روزنامه‌های سراسری و برخی رسانه‌های کشور  از طرح‌های اجرایی این بنیاد در شهرستان سردشت در جنوب استان آذربایجان غربی گفت: ۱۶ هزار کولبر با سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در روستا‌های کردستان و آذربایجان‌غربی صاحب شغل پایدار شدند.

مرتضی نیازی  افزود: برای تحقق این امر، یک‌هزار و ۶۵۵ طرح در آذربایجان غربی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریالی در شهر‌های سردشت، پیرانشهر و اشنویه اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد طرح‌، ۱۶۵ طرح متعلق به سال جاری است.

معاون اجتماع محور بنیاد برکت اظهار کرد: در استان کردستان نیز چهار هزار و ۱۷۰ طرح در این راستا اجرا شده که حجم سرمایه گذاری انجام شده برای آنها، ۶ هزار و ۴۳۰ میلیاردریال و اشتغال ایجاد شده برای ۱۲ هزار و ۵۱۰ نفر بوده است.

نیازی ادامه داد: طرح‌های اجرایی در استان کردستان نیز در شهر‌های مرزی بانه، کامیاران، مریوان، سقز، دیواندره، سروآباد و سنندج بوده است.

امروز و روز گذشته حدود ۳۰ تن از خبرنگاران روزنامه‌های سراسری و برخی رسانه‌های کشور برای بازدید از طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت به همت این بنیاد به جنوب استان  آذربایجان غربی سفر کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.