جک بکهولودر در تراکتورسازی طراحی و تولید شد

مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت:با تولید وطراحی جک بکهولودر در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، سالانه حدود ۲۰۰ هزار دلار صرفه جویی ارزی در کشور شد.

مصطفی وحیدزاده  گفت: یکی از گلوگاه‌های تولیدی بکهولودر در شرکت خدمات صنعتی گروه تراکتورسازی ایران جک‌های هیدرولیکی بکهولودر محسوب می‌شد که خوشبختانه با درایت و مدیریت در مجموعه خدمات صنعتی این مشکل حل و تراکتورسازی نیز به جمع تولیدکنندگان این نوع جک پیوست. 

وی افزود:با احتساب صرفاً نیاز داخل مجموعه تراکتورسازی با برنامه ۵۰۰ دستگاه در سال و به ازا هر دستگاه ۴۰۰ دلار از این نوع جکها، سالانه از خروج نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار ارز از کشور به دلیل داخلی و بومی سازی این جک‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نوع جک‌ها از مبادی داخلی و خارج از کشور تامین می‌شد اظهار داشت: در عین داخلی سازی این نوع جکها، باید به منحصر و شخصی سازی شدن این قطعات فقط برای محصولات تحت لیسانس تراکتورسازی و مشتریان آن نیز تاکید کرد.

وی همچنین از طراحی دستگاه تست جک‌های بکهولودر در خدمات صنعتی خبر داد و گفت: این دستگاه در واقع به جهت مباحث کنترل کیفی و مهمتر از همه اصل مشتری مداری از اهمیت بالایی برای تراکتورسازی برخوردار است چرا که جک‌های تولید شده را به جهت کیفی ارزیابی و برای ارائه به مشتری و مصرف کننده تایید می‌نماید.

این فعال حوزه صنعت کشور با شمردن مزیت‌های این دستگاه تست یکی از مهمترین مزایای آن را کاهش بیش از ۹۰ درصدی گارانتی عنوان و تصریح کرد: با ارزیابی‌هایی که بر روی جک‌های تولیدی و به کمک این دستگاه تست صورت خواهد گرفت مطمنئا اشکالات و خطا‌ها رفع شده و محصولی با کیفیت و با کمترین خطا تحویل مشتری خواهد شد که بحث رضایت مشتری حاصل شده از این طریق با هیچ هزینه و مزیتی قابل مقایسه و معاوضه نیست.
وحیدزاده  به مجهز شدن بکهولودر‌های تولیدی تراکتورسازی به شیر‌های ۸ اسپول عقب و سه اسپول جلو اشاره و گفت: بکهولودر‌های موجود فقط قابلیت نصب پاکت جلو در قسمت لودر و پاکت عقب در قسمت بیل عقب را دارند که با توجه به نیاز روزافزون مشتری برای استفاده از سایر ادوات و همچنین نیاز بازار‌های صادراتی، تصمیم به تغییر طرح سیستم هیدرولیک دستگاه برای استفاده از سایر ادوات گرفته شد و با تغییرات انجام شده در حال حاضر امکان نصب ادواتی نظیرچکش هیدرولیکی، چنگال‌های برداشت، پاکت‌های آواربردار، جارو‌های صنعتی، پاکت‌های چند منظوره، برف روب‌ها و ... نیز بر روی بکهو‌های تولیدی در تراکتورسازی بوجود آمد.

وی از دیگر اقداماتی که در حوزه محصول بکهولودر در مجموعه تحت مدیریتش انجام شده، بروزرسانی و مشتری پسند کردن این محصول براساس خواسته مشتری عنوان و اضافه کرد: موتور توربوشارژ، استفاده از کابین با راحتی بالا و مشتری پسند با استفاده از شیشه‌ها و چراغ‌ها و صندلی مجهز به کمربند ایمنی دارای تاییدیه استاندارد اروپایی، استفاده از کاپوتاژ با جنس فلزی که مقاوم به آسیب‌های محیطی بوده و قابلیت تعمیرپذیری قسمت موتور دستگاه (با توجه به باز و بست آسان کاپوتاژ) از دیگر تغییرات ارگونومیکی انجام شده در محصولات بکهو می‌باشد.

به گفته وی این فرآیند و اقدامات در زمان کمتر از یکسال مدیریت یوسف دادگر در خدمات صنعتی و به منظور ارتقاء کیفیت محصولات و مشتری مداری اتفاق افتاده که امیدواریم با حضور ایشان در موتورسازان تراکتورسازی شاهد ادامه این روند و تحولات درمجموعه موتورسازان نیز باشیم.

برچسب ها: تولید ، تراکتورسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار