معاون اقتصادی استاندار سمنان:

قیمت ملک و اجاره بها در استان سمنان نیازمند مدیریت است

صادقی بابیان اینکه قیمت ملک و اجاره بها در استان نیازمند مدیریت است، گفت: در این حوزه باید یک سیاست مطلوب اتخاذ و اجرایی شود.

محمد رضا صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان ضمن بیان اینکه قیمت ملک و اجاره بها در استان سمنان نیازمند مدیریت است، ابراز داشت: این مهم از جمله مواردی که در کنترل تورم استان مؤثر خواهد بود.

وی افزود: برای مقابله با این پدیده تورم مسکن و اجاره بها می‌بایست علاوه بر کنترل قیمت‌ها سیاست مطلوبی نیز اتخاذ و زمینه تشویق و ترغیب به ساخت و ساز فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان از وضعیت عرضه میوه و تره بار در مرکز استان گلایه کرد و ابراز داشت: این از جمله مواردی که باید توسط شهرداری نظارت و پیگیری شود.

صادقی در ادامه تصریح کرد: تعدد مراکز عرضه میوه و صیفی‌جات به لحاظ دسترسی آسان مردم از لحاظ کیفیت و کمیت در مرکز استان باید مَد نظر شهرداری و مسئولان ذیربط واقع شود.

وی بابیان اینکه سیستمی شدن فرآیند‌ها در تحقق امر شفافیت و مدیریت و تنظیم بازار اثرگذار است، افزود: نظارت بر قیمت‌ها و کالا‌های اساسی برای استان سمنان تحت یک رویه واحد و جامع در دستور کار باید قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.