همایش سلامت روانی در بیمارستان اعصاب و روان رازی

بمناسبت هفته سلامت روان، کارگاه آموزشی در بیمارستان اعصاب و روان رازی تبریز برگزار شد.

رییس بیمارستان اعصاب و روان رازی تبریز گفت: بیمارستان روانپزشکی تبریز قدمت ۵۰ ساله دارد امانیازمند یک سری تعمیر و بهسازی است که با همت دانشگاه و اعتبارات خارج از دانشگاه علوم پزشکی مساعدت هایی شده است.

 اصغر زاده میزان کمک‌های مالی به بیمارستان رازی تبریز را در دو سال گذشته حدود ۳۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۳۵۰ بیمار روانی مزمن در این بیمارستان داریم و به همین میزان مجوز ۳۵۰ تخت بیماران مزمن روانپزشکی برای ارسال به بخش بلاء استفاده بیمارستان باباباغی در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: در ساختمان نوبر این بیمارستان قبلا در هر بخش ۱۷۰ بیمار پذیرش می‌شد که اینک هر بخش به ۸۰ نفر کاهش یافته تا میزان خدمات دهی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: طراحی مجدد بخش‌ها، احداث ساختمان جدید، احداث بخش آندوسکوپی، بازسازی کامل سالن همایش ، جذب دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی، ایجاد واحد ،آموزش مراقبت و پیگیری ترخیص بیماران روانی و اخذ پروانه فعالیت موسسه خیریه بیمارستان با شماره حساب ۰۱۱۷۵۴۹۱۴۱۰۰۳ نزد بانک ملی ایران از اهم برنامه‌های بیمارستان اعصاب و روان رازی تبریز است.

رییس بیمارستان اعصاب و روان رازی تبریز این بیمارستان را دومین بیمارستان کشور مجهز اعصاب و روان کشور اعلام کرد و گفت: ۱۲ درصدکل تخت‌های بیماران روانی کشور در تبریز است و سالانه بین ۶ الی ۷ هزار بیمار به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.