۲۱۱ بیمار خاص از تامین اجتماعی استان سمنان کمک‌هزینه دریافت کردند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: هزینه درمان به ۲۱۱ بیمار تحت پوشش تامین اجتماعی استان در اولین مرحله در قالب صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب العلاج پرداخت شد.

محمدکاظم امیدیان مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان ابراز کرد: بیش از ۱۶ میلیارد ریال بابت هزینه درمان ۲۱۱ نفر از بیماران خاص و صعب العلاج در استان پرداخت شد.

وی با اشاره به راهبرد صحیح دولت در تشکیل صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب العلاج اظهار کرد: عملکرد مناسب این صندوق می‌تواند دغدغه‌مندی بسیاری از بیماران در تامین هزینه‌های درمان را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه به طور میانگین در این مرحله به هر بیمار حدود ۷۰ میلیون ریال پرداخت شد، تصریح کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی با ۲۹ عنوان بیماری از جمله ام اس، اعصاب و روان، دیالیز، پیوند و انواع سرطان، در این مرحله از خدمات حمایتی سازمان بهره‌مند شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب برای ثبت نام بیماران در سامانه معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: بیمه شدگان مبتلا به بیماری‌های خاص و صعب العلاج با مراجعه به نشانی و از طریق فهرست درخواست بیمه شدگان نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات بیماری برای نشان‌دارشدن اقدام کنند.

وی ادامه داد: بیمه شدگان اگر نتوانند نسبت به بارگذاری مستندات در سامانه اقدام کنند می‌توانند برای تشکیل پرونده در محدوده شهر‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان سمنان واقع در بلوار قدس ساختمان تامین اجتماعی طبقه همکف و در شهرستان‌های شاهرود، دامغان و گرمسار به مراکز درمانی ملکی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار