کردستان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان و امید منطقه‌ای کشور

نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد ۱۰ جانبه جوانان و امید، یادواره شهید مهدی باکری و ۵۴۰۰ شهید کردستان با قهرمانی استان کردستان پایان یافت.

مسابقات کشتی آزاد ۱۰ جانبه جوانان و امید، یادواره شهید مهدی باکری و ۵۴۰۰ شهید کردستان  در رده سنی جوانان و امید در در سالن شهید سلیمانی شهر سریش آباد قروه برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۱۱۶ کشتی گیر در قالب ۱۰ تیم از استان‌های کرمانشاه، لرستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، زنجان، همدان و چهار تیم از استان کردستان  طی روز‌های ۲۰ و ۲۱ مهر ماه  برگزار گردید.

در پایان این رقابت‌ها و در نتیجه تیمی، کردستان با ۲۰۰ امتیاز قهرمان شد، آذربایجان شرقی با ۱۷۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و کرمانشاه هم با ۱۰۵ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در نتایج انفرادی نیز، در وزن ۵۷ کیلوگرم حمید افشاری از آذربایجان‌غربی، وزن ۶۱ کیلوگرم مبین عینی از کردستان و وزن ۶۵ کیلوگرم محمد جعفری از کردستان مقام اول را کسب کردند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان نجف زاده از آذربایجان‌شرقی، ۷۴ کیلوگرم رضا انتظاری از کردستان و وزن ۷۹ کیلوگرم محمدرضا اکبری کرمانشاه رتبه‌های اول را بدست آوردند.

در اوزان ۸۶ کیلوگرم هادی شرفبیانی از کردستان، ۹۲ کیلوگرم عرفان عباسی از آذربایجان‌شرقی، ۹۷ کیلوگرم مهدی شیرزادی از کرمانشاه و ۱۲۵ کیلوگرم محمد رسول خسروی از کرمانشاه مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.