جنگنده‌های F-۱۵ آمریکا وارد غرب آسیا شدند

فرماندهی مرکزی آمریکا برای شعله‌ورتر کردن آتش جنگ در غرب آسیا، جنگنده‌های اف ۱۵ خود را وارد منطقه کرد.

فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام در پلتفرم ایکس (توییتر سابق)، اعلام کرد که جنگنده‌های F-۱۵ این کشور وارد غرب آسیا شده اند.

 براساس گزارش برکینگ نیوز، در این پست در شبکه‌های اجتماعی آمده است: هواپیمای اسکادران جنگنده ۴۹۴ F-۱۵E Strike Eagle برای تقویت موقعیت آمریکا و تقویت عملیات هوایی در سراسر خاورمیانه وارد منطقه مسئولیت فرماندهی مرکزی شد.

پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در مورد بحران کنونی که غرب آسیا را فراگرفته است، اظهار کرد: واشنگتن مطمئن خواهد شد که اسرائیل هر آنچه را که نیاز دارد، خواهد داشت.

در همین راستا واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که آمریکا با اقدامات غیرمسئولانه و عمدی خود غرب آسیا را در آستانه یک جنگ تمام عیار قرار داده است. 

بنابر اعلام وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین، شمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد شنبه تا شامگاه جمعه هفته اخیر، به هزار و ۹۰۰ تن از جمله ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن افزایش یافته است.

گفتنی است که حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در حالی ادامه دارد که اشغالگران صهیونیست مانند همیشه دست به ارتکاب جنایت نسل‌کشی زده و با استفاده از بمب‌های حاوی فسفر در میان سکوت مجامع بین المللی به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۷:۳۷ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
اهداف خوبی برای موشکهای سامانه صیاد و باور ۳۷۲ هستند !
آخرین اخبار