معاون استاندار کردستان:

خودباوری در جوانان با استعداد ترویج شود

رمضانی با بیان اینکه جوانان بهترین زمینه برای ایجاد تحول و توسعه هستند، گفت: بهره‌مندی از ظرفیت عظیم جوانان، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.

به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی امروز در مراسم مولودی خوانی مردم ننله که در سالن سالمندان بهزیستی سنندج برگزار شد، ضمن تبریک ماه پرخیر و برکت مولود و میلاد منجی عالم بشریت حضرت محمد مصطفی (ص)، اظهار کرد: در چندین دیداری که با مردم شریف منطقه ننله داشته ام، مردمان این منطقه را بسیار شریف و فرزندان شان را با استعداد و ظرفیت بالا یافتم که این دو مهم وظیفه را بر مسئولین برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به این عزیزان سنگین‌تر می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در این منطقه فرهیختگانی هستند که با اخلاص وافر زمینه را برای ایجاد اشتغال و نیز ارتقاء معنویت زنان و کودکان با تکیه بر حفظ قرآن فراهم کرده اند که چنین افرادی مفاخر امروز کردستان عزیز ما هستند.

وی با تاکید بر ترویج خودباوری در نوجوانان با استعداد افزود: بهره‌مندی از ظرفیت عظیم جوانان در عرصه‌ها و میادین مختلف با توجه به توانمندی و انرژی آنان، تهدید‌ها به فرصت تبدیل می‌شود.

رمضانی ارائه خدمات فرهنگی و معنوی در ناحیه منفصل شهری ننله در سنندج را با توجه به ظرفیت بالای این ناحیه از نظر جوانان متعهد و نخبه ضروری عنوان کرد و گفت: جوانان با استعداد و نخبه این منطقه، فعال و پرتلاش در رشد و توسعه این ناحیه تاثیر بسزایی دارند.

خودباوری در جوانان با استعداد ترویج شود

وی، برگزاری مراسم‌های مذهبی و ارادت مردم ننله به این مناسبت‌ها را ارج نهاد و گفت: الگو گیری از پیامبر مهربانی‌ها (ص) توسط همه مسلمانان خصوصا جوانان، ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.