نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی در سنندج برگزار می شود

نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه با حضور فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان در سنندج برگزار خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه با هدف ارائه دستاورد‌های پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش بنیان زیر مجموعه این نهاد، از ۲۴ مهر ماه به مدت سه روز در سنندج برگزار خواهد شد.

اکبر اسدی افزود: علاوه بر دستاورد‌های پژوهشی و اشتغال محور جهاددانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیر مجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی، کشاورزی، و ... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد به منظور بیان نیاز‌ها و معرفی دستاوردها، با هماهنگی مسئولان استانی در دستگاه‌های ذیربط، طی نشست‌هایی زمینه ارتباط مستقیم شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را با مسئولان، دانشگاهیان، صاحبنظران و ... را فراهم نماییم.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان، تصریح کرد: امروز توجه به اقتصاد دانش بنیان و ایجاد پل میان صنعت و دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است، قطعاً این نمایشگاه نمونه بارز و تبلور ایجاد ارتباط صنعت با دانشگاه خواهد بود.

گفتنی است، افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه جهاددانشگاهی روز دوشنبه ساعت ۹ صبح در محل ساختمان علمی کاربردی جهاددانشگاهی واقع در بلوار ارشاد روبروی مجتمع ایثار برگزار خواهد شد، همچنین بازدید از ۲۴ لغایت ۲۶ مهر ماه، ساعت ۹ الی ۱۵ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.