برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته خودروسازی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تبریز

بیست و هفتمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته خودروسازی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تبریز در حال برگزاریست.

این نمایشگاه از شامگاه روز گذشته آغاز شده، ولی تب و تاب آن تا ماه‌ها ادامه خواهد داشت، چون تبریز به عنوان قطب قطعه سازی کشور با ظرفیت‌های بالایی که برای خودروسازی دارد بستر مناسبی برای خودروسازان کشور ایجاد کرده تا با برقراری ارتباط و تبادل تجربه تمام سازندگان و شرکت‌های خودروسازی و قطعه سازی ایران بهره فنی و اقتصادی مناسبی از این نمایشگاه سالانه داشته باشند و به طور قطع قرارداد‌های خوبی را برای طی سال منعقد خواهند کرد.

نمایشگاه خودرو در مساحت حدود ۱۸هزار مترمربع با مشارکت ۴۵ هلدینگ خودرویی در بخش داخلی از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، مشهد، کرمان و زنجان و در بخش خارجی از کشور چین در تبریز دایر است.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه با نمایش انواع خودرو‌های سبک و سنگین، دیزلی، تجاری، خدمات سیار خودرویی، قطعات وابسته و سایر گروه‌های مرتبط در نمایشگاه حاضر شدند.

اما این بخشی از پازل اقدامات مسئولان آذربایجان شرقی برای معرفی و استفاده از ظرفیت خودروسازی آذربایجان شرقی برای توسعه صنعت خودروی کشور و افزایش سهم تبریز در اقتصاد خودرو است، که در این میان وزارت صنعت، معدن و تجارت مدتی است در این خصوص اقداماتی را آغاز کرده است.

صنعت خودرو کشور با فروش بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد ریال حدود ۱۹ درصد کل صنعت ایران سهم ۲.۷ درصدی از تولید ناخالص ملی کشور را به خود اختصاص داده است و نقش خودروسازان و قطعه سازان خودروی آذربایجان شرقی در این صنعت بی بدیل است.

برچسب ها: نمایشگاه ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار