عذرخواهی معاون وزیر نیرو و رئیس حوضه آبریز رودخانه ارس از مردم

معاون وزیر نیرو و رئیس حوضه آبریز رودخانه ارس شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت:امسال سال سختی برای همه گذشت، سال خشک سالی بود، به عنوان نماینده وزارت نیرو از سختی‌هایی که به مردم وارد شد عذرخواهی می‌کنم.

احمد قندهاری به اتفاق محرم زاده نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، غنی زاده فرماندار شهرستان اهر، خانی مدیرکل آب و فاضلاب استان و غفارزاده مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در بازدید از محل احداث سد کچری رود شهرستان اهر گفت: هدف از این سفر، در واقع پیشنهاد ایجاد سد کچری رود هست که امروز از نزدیک منطقه را دیدیم و مشکلات منطقه بویژه سیلاب هم مزید بر موضوعات مطروحه است، که انشاالله تعالی بتوانیم در قالب یک برنامه منظم و مشخص این مشکلات را از منطقه حل و فصل کنیم.

در این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ایجاد سد کچری رود که مطالعات اولیه آن خوشبختانه قبلاً انجام گرفته، یک مسیر بسیار مناسب برای مرتفع کردن مشکل آب شهرستان اهر خواهد شد.

احمد محرم زاده گفت: همچنین با ایجاد این سد، جلوی سیلاب گرفته خواهد شد چرا که امسال ۳ تا ۴ بار از این مسیر سیل آمد و محصولات و باغات روستا‌های منطقه از جمله ورگهان، وجنی و دوشتور را کاملاً از بین برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.