تصویب ۶۰ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه

در سفر استاندار اصفهان به شهرستان ورزنه ۶۰ مصوبه به منظور توسعه و آبادانی این شهرستان به تصویب رسید.

استاندار اصفهان در پایان نشست شورای اداری استان و شهرستان ورزنه گفت: با بازدید‌های مختلفی که از طرح‌های شهرستان  از نزدیک کار و فعالیت مجاهدانه‌ای که در شهرستان انجام می‌شود  مورد رصد قرار گرفت.

 سیدرضا مرتضوی افزود:طرح‌های مختلف در حوزه‌های مسکن، بهداشت و درمان، ورزشی، آموزشی و ... در شهرستان ورزنه در حال اجراست  تا شاهد توسعه این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.

او گفت: همچنین  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با حضور در شهرستان ورزنه با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان ورزنه دیدار و گفتگو کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: از هفته‌های گذشته نیز در استانداری جلساتی برای آماده سازی مصوباتی که در این سفر مورد نیاز بود، برگزار شد.

او عنوان کرد: در این سفر با بیش از ۷۰ نفر از مردم شهرستان ورزنه دیدار و گفتگو شد ، همچنین با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با نخبگان و مؤثرین شهرستان نیز دیدار و گفتگویی چند ساعته داشتیم.

استاندار اصفهان گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و شهرستان برگزار شد، مصوبات مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

مرتضوی ادامه داد: انتظار می‌رود حسب زمانبندی مشخصی که در شورای اداری استان شده است مصوبات در زمان معقول و تعیین شده اجرایی شود تا در سفر آینده به شهرستان ورزنه گزارش کاری از اقدامات انجام شده به مردم خوب شهرستان ورزنه ارائه کنیم.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در پی سفر‌های استانی خود، روز گذشته به همراه معاونان و مدیران استان اصفهان به شهرستان ورزنه سفر کرده بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.