تکمیل زنجیره صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تکمیل زنجیره صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی از اولویت‌های فعلی استان است.

استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با فعالان تولید محصولات کشاورزی و روستایی گفت: امتیازاتی به فرمانداران برای الحاق‌های جدید به روستا‌ها در راستای توسعه صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی اعطا شده است.

محمدصادق معتمدیان با اعلام اینکه تکمیل زنجیره صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی از اولویت‌های فعلی استان است، افزود: آذربایجان غربی از منابع معدنی، محصولات متنوع کشاورزی و ظرفیت‌های تولیدی بسیار مطلوبی برخوردار بوده و عدالت در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات برای توسعه صنایع تبدیلی در سطح شهرستان‌ها باید رعایت شود.

وی از ارتقای شاخص‌های توسعه در آذربایجان غربی خبر داده و خاطرنشان کرد: جمعیت روستایی و عشایری استان جمعیت مولد بوده و می‌کوشیم زیرساخت‌ها برای استفاده بهینه از این ظرفیت فراهم شود.

استاندار آذربایجان‌غربی عدالت را از شعار‌های محوری دولت عنوان کرده و افزود: با اقدامات جهادی دولت سیزدهم، در سال‌های آتی شاهد سبز شدن وضعیت شهرستان‌ها و روستا‌های استان از نظر توسعه زیرساخت‌ها و امکانات خواهیم بود.

معتمدیان با اشاره به درآمد پایین شهروندان روستایی استان، اضافه کرد: علت اصلی کاهش درآمد در روستاها، خام فروشی محصولات و مکانیسم‌های غلط در این زمینه بوده و با ورود دلالان، تولیدات کشاورزی به قیمت‌های بسیار پایین‌تر خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی خدمات بی نظیری در ۴۵ سال گذشته به روستا‌ها و روستاییان ارائه شده، افزود: آنچه که مورد توجه دولت سیزدهم است، توجه، تمرکز و پیشرفت و آبادانی در روستاهاست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.