اطلاع رسانی مردمی از وضعیت طرح‌های نهضت ملی مسکن

استاندار یزد گفت: باید وضعیت طرح‌های نهضت ملی مسکن استان یزد به مردم اطلاع رسانی شود.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان یزد گفت: مردم باید بدانند اقدامات این حوزه در حال پیگیری است و دستگاه‌های مرتبط نیز حتما نسبت به اطلاع رسانی به متقاضیان طی یک ماه آینده اقدام کنند.

او افزود: ما به مردم قول دادیم و سر قول خود هم هستیم و هر مانعی باشد رفع می‌کنیم و ریاست جمهور نیز با قدرت پیگیر طرح‌ مسکن ملی می‌باشد پس باید محکم و با قدرت نیز فعالیت‌های مرتبط با مسکن ملی در استان یزد پیگیری شود.

استاندار یزد گفت: وام‌ها سرعت حرکت طرح‌های مسکن ملی را در استان با مشکل مواجه کرده است که باید هر چه سریع‌تر برای مردم تعیین تکلیف شوند.

فاطمی اظهار داشت: ۱۵ هزار فقره تسهیلات مسکن ملی استان یزد توسط بانک ملی مورد موافقت قرار گرفته و همچنین بانک سپه نیز مسکن نیرو‌های مسلح را در کشور متقبل شده و باید پیگیری شود.

احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این نشست گفت: در شهرستان‌ها همه‌ی متقاضیان تعیین تکلیف شده اند و تخصیص طرح‌ها انجام و اطلاع رسانی شده است و در این استان ۵۴ هزار و ۴۱۴ نفر تاکنون تایید نهایی شده اند و برای بیش از ۱۴ هزار و ۳۳۶ نفر تخصیص طرح انجام شده و بقیه در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.