برگزاری یادواره ۸۶ شهید مدافع امنیت شهرستان بم

یاد و خاطره ۸۶ شهید مدافع امنیت شهرستان بم در هفته نیرو انتظامی گرامی داشته شد.

حجت السلام دانشی نماینده ولی فقیه امام‌جمعه بم گفت: نیروی انتظامی مقتدر است و در اغتشاشات مظلوم واقع شد، ولی بسیار قوی است، امنیت از نان شب واجب‌تر است و نیرو انتظامی برای امنیت ما همه مدیون ان هستیم 

نماینده ولی فقیه امام‌جمعه بم گفت: به برکت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و  خون شهدا شاهد پیروزی جهان اسلام هستیم و زوال و نابودی امریکا و اسراییل را میبینیم ، ظلم‌ماندگار نیست، باطل ماندگار نیست این وعده الهی است ظلم زیاد نتیجه آن طوفان است و طوفان الاقصی شروع شده  و نتیجه ظلم‌ را بر می دارد.

حجت السلام‌دانشی افزود : بر چیده شدن دودمان یهود نزدیک است، یهود سر سخترین دشمن اسلام بوده است و اتش بر جان‌ آن‌ها افتاده است.

حجت السلام دانشی گفت: شهدا انجام وظیفه کردند برای ما و شما تو لید وظیفه کردند و الان جهان استکبار عصبانی‌تر میشود و توطئه میکند و همه ما باید هشیار باشیم ان‌ها حتی جرات رو در رو شدن با مردم غزه را ندارند و جرات رو یارویی با ایران را نخواهند داشت.

سرهنگ‌سلیمانی فرمانده انتظامی بم‌ گفت: در بزرگداشت هفته نیرو انتظامی هفته فراجا به یاد شهدا عزیزمان یاد و خاطره ۸۶ شهید و لاله پرپر شده عرصه نظم و امنیت و تکریم‌خانواده معظم شهدا برگزار شد تا یاد شهدا در خاطر مردم‌و همکاران نیرو انتظامی تداعی شود و تجدید میثاق دوباره با شهدا داشته باشیم.

سرهنگ‌سلیمانی گفت : باب شهدا در نیرو انتظامی باز است و در راستای امنیت نیروی انتظامی عرصه را بر کسانی که قصد بر هم زدن امنیت عمومی را داشته باشند تنگ خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار