فعالیت بیش از ۶ هزار انجمن علمی در دانشگاه‌های کشور

معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بیش از شش هزار انجمن علمی در دانشگاه‌های کشور می‌توانند با تبادل دستاورد‌های خود موثرتر از گذشته عمل کنند.

عبدالحسین کلانتری در پنجمین نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه شش کشور در دانشگاه شهرکرد، از فراهم شدن تعاملات گسترده انجمن‌های علمی با مراکز فناوری دانشگاه‌ها خبر داد.

وی، افزایش تعاملات دانشگاه‌ها با صنعت را از اتفاقات مهم درحوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی درآموزش عالی عنوان کرد و افزود: با تدوین آیین نامه‌های جدید، بیش از شش هزار انجمن علمی در دانشگاه‌های کشور می‌توانند با تبادل دستاورد‌های خود با معاونت علم و فناوری وزارت علوم و پارک‌های علم و فناوری در توسعه کشور با ایجاد اشتغال و ارزش افزوده موثرتر از گذشته عمل کنند.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شکل گیری رویداد‌های مهارت محور بویژه مهارت‌های کوچک و خرد در دانشگاه‌ها همچنین طرح راهیان پیشرفت برای بازدید دانشجویان از دستاورد‌های علمی در واحد‌های مختلف را ازجمله برنامه‌های امسال این معاونت در سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

وی، هدف از این نشست را ابلاغ سیاست‌های جدید، اشتراک تجربیات موفق در حوزه تقویت فرهنگی دانشگاه ها، بازبینی اسناد فرهنگی و طرح شیوه نامه‌ها وآیین نامه‌های فرهنگی وزارت علوم بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار