آئین استقبال از مدال‌آوران گیلانی در بازی‌های آسیایی هانگژو

آئین استقبال از ورزشکاران و مدال‌آوران گیلانی حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین امروز رشت برگزار شد.

آئین استقبال از ورزشکاران و مدال‌آوران گیلانی حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین امروز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد.


در این مراسم که مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و روئسای هیات‌های ورزشی استان حضور داشتند از نازنین ملایی دارنده مدال نقره قایقرانی روئینگ ۴ نفره سبک وزن بانوان، محمد رهبری دارنده مدال برنز شمشیربازی اسلحه سابر انفرادی و تیمی، پیمان قویدل دارنده مدال برنز قایقرانی کایاک ۲ نفره، سجاد پورحسینی و زینب طوماری ورزشکاران گیلانی حاضر در رشته تیراندازی و حسین قبله نما در رشته ووشو در بازی‌های آسیایی و خاطره عزیزی داور شطرنج استقبال شد.
همچنین سارا بهمنیار دارنده مدال برنز کاراته، سپهر ساعتچی دارنده برنز قایقرانی کایاک دونفره، مهدی جلوه دارنده مدال طلای رشته والیبال و معین شفقی دارنده مدال نقره کبدی بازی‌های آسیایی در این مراسم حضور نداشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در آئین استقبال از ورزشکاران و مدال‌آوران گیلانی حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: این ورزشکاران سرمایه ملی هستند و اینکه روئسای هیات‌های ورزشی نسبت به این قهرمانان بی تفاوت باشند، پذیرفتنی نیست.
جهانبخش آرمان افزود: قهرمانان و ورزشکاران، در نگاه جامعه به ویژه نوجوانان وجوانان الگو‌های اخلاقی و رفتاری هستند که برای کسب مدال زحمات زیادی می‌کشند و باید قدردان آن‌ها باشیم.
وی ادامه داد: روئسای هیات‌های ورزشی باید نقش محوری در حفظ این قهرمانان داشته باشند و انتظار است که تلاش آن‌ها برای معرفی قهرمانان بیشتر شود تا بتوانیم در مسابقات المپیک، چهره‌هایی از استان حضور موثر داشته و مدال کسب کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: مرحوم محمود نامجو تنها ورزشکار گیلانی است که در مسابقات المپیک و در رشته وزنه برداری موفق به کسب مدال شده بود و امروز انتظار است که ورزشکاران استان در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه مدال کسب کنند.
جهانبخش آرمان در خصوص تقدیر از مدال آوران استان در بازی‌های آسیایی گفت: ما به ورزشکاران وعده‌هایی داده بودیم که همه آن‌ها طی مراسمی با حضور استاندار گیلان انجام و عملی خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.