تجلیل از مدال آوران قزوینی بازی‌های آسیایی

مدال آوران قزوینی بازی‌های آسیایی اندونزی در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ در مراسمی که در استانداری قزوین برگزار شد، بهمن عسگری دارنده مدال طلای رشته کاراته، رضاعلیپور دارنده مدال طلای رشته سنگ نوردی، مهدی مرندی دارنده مدال طلای والیبال و تهمینه کربلایی صادقی صاحب مدال برنز رشته رزمی پنچاک سیلات در بازی های آسیایی اندونزی هدایای نقدی خود را دریافت کردند.

با دستور استاندار و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره ورزش به مدال آوران طلا ۳۰ میلیون تومان و مدال برنز ۲۰ میلیون تومان هدیه نقدی داده شد.

همچنین در این مراسم هشت نفر ورزشکار و مربی اعزامی به مسابقات آسیایی از جمله محمدرضا خیرخواه مربی ژیمناستیک، علیرضا بلاغی مربی سنگ نوردی، ابراهیم برخورداری در تیراندازی، اسماعیل عبادی در تیراندازی، مهدی علیپور سنگ نوردی، حمیدرضا گروه‌ای و رامین رامندی در سپک تاکرا و حسین زنجانیان در دوچرخه سواری و ۱۱ نفر از روسای هیئت‌های ورزشی که ورزشکاران آن‌ها عازم جاکارتا شدند، تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از جبرییل عبادی مربی تیرو کمان، سمیرا جلیلوند رشته گلبال و محسن جلیلوند کاپیتان، حسین فرزانه رشته والیبال و کامران یزدی در رشته دو و میدانی ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا تجلیل و برای شرکت در این بازی‌ها بدرقه شدند.
انتهای پیام/.

 

مدال آوران بازی های آسیایی هدیه نقدی خود را گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.