قدردانی مردم و دانش آموزان از نیروی انتظامی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی اقشار مختلف مردم در سطح تبریز و تعدادی از دانش آموزان با حضور در دفتر فرمانده نیروی انتظامی استان با اهدای گل از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در نشستی با دانش آموزان و مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: دانش آموزان از قشر فرهیخته و اثر گذار جامعه هستند که می‌توانند در تمام ابعاد جامعه نقش آفرینی کنند.

سردار محمدی افزود: هر جا که نیروی انتظامی از جامعه دانش آموزی کمک گرفته موفقیت در پی داشته است و در طرح‌هایی مانند همیار پلیس، پلیس افتخاری ، بحث‌های آموزشی و پیشگیری نتایج مثبتی حاصل شده است.

وی گفت: در حوزه فضای مجازی هم اگر همراهی و همدلی بین پلیس ، دانش آموزان و دانشجویان بیشتر تقویت شود، تهدیدات این فضا و آسیب‌های آن کمتر خواهد شد چنانچه در سایه همین همدلی در فتنه‌های سال گذشته و امسال نوجوانان و جوانان ما آگاهانه عمل کرده و به دام بدخواهان و دشمنان نیفتادند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: نیروی انتظامی ما دارای اقتدار است و همین اقتدار امنیت آفرین است اقتداری که توأم با رأفت و مهربانی است و برای مردم آرامش در پی دارد.

سعادتی فر افزود: نیروی انتظامی ما امروزه فقط در حوزه امنیت نقش آفرین نیست بلکه در حوزه‌های مختلف تخصصی نیز مانند بحث پیشگیری با علم و آگاهی و با دانش روز پیش می‌رود و قاطبه خانواده‌ها و دانش آموزان ما قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند.

برچسب ها: پلیس ، امنیت ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.