امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در مقابله جدی و مستمر با هرگونه حرکتی که مخل امنیت کشور و مردم باشد، وظیفه دارد و امنیت مردم خط قرمز است.

سردار محمد طراقیه، ظهر امروز (۱۵ مهرماه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان، گفت : هفته گرامی‌داشت فراجا از ۱۳ الی ۱۶ مهر با شعار "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس"، آغاز شده و امروز مصادف با سومین روز هفته فراجا است که با عنوان "پلیس انقلابی، جامعه ایمانی" نام‌گذاری شده است.

او با بیان اینکه امنیت و سلامتی دو نعمت ناشناخته است،افزود : نظم و امنیت مطلوب موجود، حاصل کار جمعی آحاد ملت است. دستگاه‌ها و نهاد‌های حکومتی و خدماتی با همکاری کامل و هم‌افزایی در کنار نیروی انتظامی بوده و این نیرو با همدلی وظایف خود را انجام می‌دهد.

طراقیه با تاکید بر اینکه پلیس همه توان خود را برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه به‌کار می‌بندد، گفت: لزوم امنیت در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و ... بر کسی پوشید نیست. پلیس در مقابله جدی و مستمر با هرگونه حرکتی که مخل امنیت کشور و مردم باشد، وظیفه دارد. امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

او با بیان اینکه پلیس نگهدارنده نظم و امنیتی است که آحاد مردم و دستگاه‌های مختلف آن را برقرار کرده‌اند، افزود : امنیت امروز حاصل همکاری جمعی شهروندان است. نظم و امنیت یک تولید جمعی بوده و مردم صاحب این نظام و امنیت هستند و در حوادث و رخداد‌های مختلف با بصیرت پا به میدان گذاشته‌اند.

طراقیه ادامه داد: پلیس تا پای جان در خدمت مردم و حفظ امنیت است و اجازه نخواهیم داد آشوبگران و مخلان نظم، امنیت شهر را بهم بزنند. ما به خون شهدا قسم خورده‌ایم که تا پای جان وظیفه خود را که حفظ امنیت و آرامش مردم است، انجام دهیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه صرف نظر از ماموریت‌های اصلی، پلیس در حوزه‌های مختلف خدمت می‌کند و در کنار مردم است، گفت : پلیس زنجان در ارتباط الکترونیکی و سرعت در پاسخگویی جزو ۵ استان برتر با بیش از ۸۵ درصد رضایت‌مندی است.

او  در ادامه با بیان اینکه شاهد کشف ۷۱ درصد جرایمی که در استان به‌وقوع می‌پیوندد، هستیم، گفت: کشف ۱۰۰ درصد قتل‌های به وقوع پیوسته، دستگیری۱۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر در ۶ ماه اول سال و کشف ۷۳۶ کیلوگرم انواع موادمخدر، کاهش حوادث و کشته‌شدگان تصادفات رانندگی و دستگیری ۱۹۶۴ قاچاقچی در شش ماهه اول سال از اقدامات شبانه‌روزی نیرو‌های پر تلاش نیروی انتظامی استان است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود : همچنین در خصوص اجرای طرح‌ها و مبارزه با قاچاق و سایر ناهنجاری‌ها ۱۷۵۱ طرح اجرا شده تا شاهد احساس امنیت بیشتر در مردم باشیم.

برچسب ها: پلیس ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.