دستور رئیس قوه قضاییه در مورد حادثه انفجار معدن در سمنان+فیلم

رئیس قوه قضائیه در مورد حادثه انفجار معدن در سمنان بر تعیین علت حادثه و تقصیر شرکتی که سابقه انفجار معدن را دارد تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در مورد حادثه انفجار معدن در سمنان بر تعیین علت حادثه و تکلیف شرکتی که سابقه انفجار معدن دارد و هنوز معدن‌داری می‌کند تاکید کرد و گفت: مسائل را سریع‌تر روشن کنید و اگر مشخص شد تقصیری نبوده است زودتر اعلام کنید اگر هم تقصیری وجود دارد با مقصر برخورد شود.

ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه دوازدهم شهریور ۱۴۰۲ به دلیل حادثه در یکی از تونل‌های استخراج زغال سنگ متعلق به شرکت البرز شرقی ۶ معدنچی فعال در عمق ۴۰۰ متری تونل ۷۰۰ متری معدن به نام‌های بهروز افروز، قربانعلی کمال، حسین غزائیان، حمید ایزدی، ابوالفضل غنایی و محمد نعیمی صفت در تونل محل حادثه انفجار معدن طزره دامغان محبوس شدند که تلاش‌ها نتیجه نداد و پیکر بی‌جان آنان از تونل خارج شد.

حادثه انفجار معدن زغال سنگ طزره دامغان و جانباختن ۶ کارگر محبوس در آن، مسبوق به سابقه است و عزم جدی برای برخورد قاطع با مقصران احتمالی و جلوگیری از تکرار چهارباره چنین حادثه‌ای با اطلاع‌رسانی شفاف، مطالبه‌ای جدی محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.