امحاء ۱۱ تن مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از امحاء ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی در شیراز خبر داد و گفت: استان فارس در عرصه مبارزه با مواد مخدر، ۱۱۶ شهید تقدیم کرده است.

همزمان با هفته نیروی انتظامی، مراسم امحاء ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی، با حضور جمعی از مسئولان استان فارس در شیراز برگزار شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی در این مراسم ضمن تکریم یاد ۱۱۶ شهید استان که در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند، افزود: از اول انقلاب تاکنون در استان پهناور فارس، ۱۱۶ شهید والامقام و ۱۲۷ جانباز سرافراز در مسیر مبارزه با مواد مخدر تقدیم شده است.

فرمانده انتظامی فارس، یکی از مشکلات امروز جامعه بشری را، تجارت مواد مخدر عنوان کرد که طی آن افرادی سودجو، سلامتی انسان‌ها را به مخاطره انداخته‌اند و سپس ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۲۹۰ قاچاقچی و عناصر اصلی دستگیر شده‌اند.

او همچنین از دستگیری ۱۰۰ نفر توزیع‌کننده عمده مواد مخدر، ۳ هزار و ۲۷۰ خرده‌فروش و نیز جمع‌آوری تعداد ۵ هزار و ۵۲۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در سال جاری در این استان خبر داد.

در پایان این مراسم، با اهداء لوح تقدیر، از خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان سرافراز عرصه مبارزه با مواد مخدر، تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.