اجرای ۲۵۰ پروژه مدرسه‌سازی در اردبیل

سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: ۲۵۰ پروژه مدرسه‌سازی در مناطق مختلف استان فعال بوده و تکمیل آن‌ها در اولویت است.

احد شیرین‌نژاد سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل در مراسم کلنگ زنی احداث چهل و چهارمین مدرسه مؤسسه خیریه «موج مهربانی» در اردبیل گفت: بعد از افتتاح اولین پروژه این مؤسسه در استان اردبیل، برای دومین پروژه کلنگ‌زنی آغاز شد تا به عنوان چهل و چهارمین پروژه در سطح کشور، این مؤسسه ساخت فضای آموزشی را در محروم‌ترین مناطق انجام دهد.

سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: پروژه حال حاضر مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۴۰۰ مترمربع به اعتبار ۵۵ میلیارد ریال که توسط خیر محترم مهندس امیرهادی انصاری به یاد پدر گرانقدرشان عبدالمهدی انصاری احداث می‌شود. همچنین اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل محوطه‌سازی و دیوارکشی مدرسه را عهده‌دار خواهد شد.

به گفته او، اداره کل نوسازی مدارس در دو سال اخیر عملکرد چشمگیری در محرومیت‌زدایی داشته است به‌طوری‌که در حال حاضر ۲۵۰ پروژه فعال در سطح استان داریم.

شیرین زاده گفت: با همراهی خیرین مدرسه‌ساز استان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام خیرساز در اولویت است و عملکرد مناسب مؤسسه خیریه «موج مهربانی» را نیز شاهد بودیم که قطعاً سعی بر احداث ۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان در قالب طرح‌های مصوب رویکرد اصلی این مجموعه است.

سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل از خیرین و مدرسه‌سازان نیک‌اندیش قدردانی کرد و ادامه داد: سعی بر این است تا این مجموعه‌ها با کیفیت مناسب و تجهیزات و امکانات شایسته به بهره‌برداری برسند تا زمینه مطلوبیت نظام آموزشی را در استان شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.