استاندار خوزستان خطاب به مشاوران جوان: 

قله‌های علمی را یک به یک فتح کنید

حسینی محراب گفت: جوانان امروز ما شجاع، تحول گرا و پرشور هستند، تجربه پیشکسوتان باید در کنار نیروی جوانی قرار گیرد تا از مسیر منحرف نشویم.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شکر نعمت جوانی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید نصب العین قرار گیرد و همیشه باید شکرگزار خداوند باشیم که زمینه‌ای را برای ما فراهم کرده است تا در جایی قرار بگیریم و برخی از مشکلات را از سر راه جوانان برداریم، ولو اینکه یک نفر باشد. 

او خطاب به مشاوران جوان گفت: در مسیر کسب علم بکوشید و به کم قانع نشوید تا اثرگذاری بیشتری داشته باشید و باید از نظر تشکیلاتی به مسائل این حوزه واقف بوده و به آن عمل کنید.

حسینی محراب با اشاره به نقش آفرینی مشاوران جوان در حوزه‌های مختلف ادامه داد: آنچه از مشاوران جوان انتظار می‌رود، ارائه ایده‌های جدید و نکته سنجی است، اینجاست که رشد و چالش در راستای بهبود وضعیت ایجاد می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: مشاوران جوان باید در چارچوب مسئولیت خود عمل کنند؛ مشاوران جوان وظیفه کار اجرایی ندارند و باید جهت شناسایی، تذکر، پیگیری و مشاهده مسائلی که از دید سایرین پنهان شده گام بردارند. 

استاندار خوزستان بر شناسایی افراد مستعد و توانمند از سوی مشاوران جوان تاکید کرد و ادامه داد: مشاوران جوان باید لحظه‌ها را به خوبی بشناسند.

حسینی محراب گفت: آنچه که می‌تواند خوزستان را رشد دهد؛ مسائل هسته‌ای است از این رو مسئله نیروگاه هسته‌ای دارخوین «شادگان» را با جدیت دنبال می‌کنیم. 

این مقام مسئول می گوید: فرزندان استان باید به دنبال کسب علم در زمینه مسائل نانو هم بروند؛ با توجه به گستره اهمیت نانو در زندگی بشر می‌طلبد که جوانان خوزستانی در این زمینه کسب علم کنند. 

حسینی محراب، دانش بنیان را سرمایه‌ای برای تحول استان دانست و گفت: صدور خدمات مهندسی به کشور‌های مجاور برای استان اهمیت بسیاری دارد. 

او با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و کشتار و فرار صهیونیست‌ها ادامه داد: کاری که سردار سلیمانی در این مناطق انجام داد، ثمره آن امروز دنیا را تکان داد.

استاندار خوزستان گفت: جوانان امروز با تأسی از الگو‌هایی که انقلاب برای ما مطرح کرده است از جمله امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر، سردار سلیمانی و ... در مسیر پیشرفت کشور گام بردارند. 

حسینی محراب با اشاره به نقش مشاوران جوان در تشویق جوانان برای ورود به صحنه‌های مختلف ادامه داد: در بسیاری از پست‌های مدیریتی استان حضور جوانان را الویت قرار دادیم و شما هم می‌توانید در این پست‌ها قرار بگیرید؛ زمینه کار مدیریتی و تساعدی برای اجرای امور باید بر عهده جوانان باشد.

او می‌گوید: جوانان امروز ما شجاع، تحول گرا و پرشور هستند، تجربه پیشکسوتان باید در کنار نیروی جوانی قرارگیرد تا مسیر کشور به خطا نرود. 

استاندار خوزستان گفت: جمهوری اسلامی براساس دین شکل گرفته و ام القرای انقلاب‌های نرم دنیاست،دلیل پایداری و قدرت انقلاب اسلامی این است که این انقلاب بر مبنای دین ایجاد شده و عمق استراتژی ما شیعه اثنی عشری است از این رو باید با قرآن آشنا باشیم و در همه موارد از مسیر قرآن حرکت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.