در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بساط رژیم صهیونیستی از منطقه جمع خواهد شد

ظهره‌وند با بیان اینکه بساط رژیم صهیونیستی از منطقه جمع می‌شود، گفت: جریان مقاومت فلسطین امروز رشد و بالندگی خود را به نمایش گذاشته است.

ابوالفضل ظهره‌وند کارشناس سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات «طوفان الاقصی» گفت: عملیات شوکه‌کننده‌ای که توسط فلسطینیان اتفاق افتاد، پاسخ محکمی به جنایت صهیونیست‌ها در مجهز کردن تروریست‌ها بود.

ظهره‌وند افزود: این اتفاق گویای رشد و بالندگی جریان مقاومت در منطقه است؛ روندی که رو به رشد و بازگشت ناپذیر است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و افول درونی است، بیان کرد: مشکلات سیاسی و اقتصادی درون این رژیم و بین بدنه و دولت نتانیاهو شکاف انداخته است.

این کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا دیگر قادر به تامین امنیت رژیم صهیونیستی نیست و این جریان مشابه همان اتفاقی است که در اوکراین رخ داد.

 ظهره‌وند  با بیان اینکه سلاح و ظرفیت سخت نمی‌تواند تامین کننده امنیت هیچ رژیم سیاسی نامشروع باشد، گفت: جریان مقاومت امروز رشد و بالندگی خود را به نمایش گذاشته است.

وی ادامه داد: جريان مقاومت دست به عملیات هوایی می‌زند و  سربازان اسرائیلی را به اسارت می‌گيرد؛  این همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره فرمودند مبنی بر اینکه بر روی اسب بازنده نباید شرط‌بندی کرد.

اين كارشناس سياست خارجی ادامه داد: با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۵ باید انتظار داشته باشیم که بساط این ژیم از منطقه جمع شود و ما دیگر شاهد این ظلم پایدار در غرب آسیا نباشیم.

ظهره وند خاطرنشان کرد: نابودی اسرائیل در ذات خودش است، امکان ندارد که یک رژیم متحجر کودک‌کش بی اعتنا به هنجار‌های بین المللی و با تفکرات عجیب نژاد پرستانه بتواند دوام بیاورد و در تاریخ هم به همین صورت بوده است که هر زمان می‌خواستند با این تفکر برای خود تشکیلاتی راه بیاندازند نابود شده اند.

وی گفت: حدود ۵۰ الی ۷۰ سال است که رژیم صهيونيستی در حال ظلم کردن در منطقه است و با کشیدن دیوار و سرکوب مستمر هم امکان بقا وجود ندارد.

اين كارشناس سياست خارجی ادامه داد: ساختار اسرائیل یک ساختار نظامی- امنیتی است نه یک ساختار سیاسی؛ رژیم صهیونیستی در واقع یک اردوگاه اطلاعاتی نظامی آمریکا در غرب آسیاست و این پادگان نظامی امکان بقا ندارد.

 ظهره وند بيان كرد:  این رژیم جعلی است و نمی‌تواند به سادگی دولت و ملت بسازد و فاقد یک ملت واحد است. یک پادگان نظامی است که امروز خسته و فرسوده شده است و چاره‌ای جز کوچ از این منطقه ندارد.

وی گفت: تعامل با این رژیم نوعی قمار است ؛ اگر کسی قرار باشد بر روی این رژیم حساب کند نتیجه‌ای جز باخت برایش در بر ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار