«طوفان الاقصی» آغاز شد/ حمله بی‌سابقه گروه‌های مقاومت به صهیونیست‌ها

محمد الضیف فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد.

محمد الضیف فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس صبح امروز آغاز عملیات «طوفان الاقصی» را اعلام کرد و گفت: پیشتر هشدار داده بودیم که تعرض به مسجدالاقصی پیامد سختی برای صهیونیست‌ها دارد.  

به گفته او، گروه‌های مقاومت در مرحله نخست این عملیات، ۵ هزار موشک و راکت را به طرف مواضع و استحکامات و فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی شلیک کردند.  

فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام با بیان اینکه "زمان ماجراجویی و عربده‌کشی‌های بدون پاسخ" به پایان رسیده، تاکید کرد که از امروز مقاومت فلسطینی به همه جنایات اشغالگران پاسخ خواهد داد.

طبق گزارش رسانه‌های عربی، بامداد امروز (شنبه) گروه‌های مقاومت فلسطینی شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف حملات موشکی قرار دادند و شماری از نیروها نیز با عبور از حصارهای امنیتی وارد اراضی اشغالی شدند و شهرک‌نشین‌های صهیونیست را از ترس روانه مخفیگاه‌ها کردند.

آتش گرفتن خودروها در شهرک‌های صهیونیست‌نشین
همزمان با انتشار این گزارش‌ها، خبرنگار الجزیره از به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب تل‌آویو و اشدود و چند انفجار در غرب قدس اشغالی خبر داد. همچنین تصاویری از آتش‌سوزی در عسقلان در نتیجه حملات موشکی فلسطینی‌ها از نوار غزه که باعث آتش گرفتن چندین دستگاه خودرو شده، در فضای مجازی منتشر شده است.

رادیو ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد پناهگاه‌ها در تل‌آویو در پی حملات موشکی از نوار غزه باز شده است و نیروی هوایی و فرماندهی منطقه جنوبی ارتش به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. به گزارش این شبکه رادیویی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به زودی جلسه‌ای برای ارزیابی اوضاع با مسئولان ارشد امنیتی برگزار خواهند کرد.

تصاویر العربیه از آتش گرفتن چندین خودرو در نتیجه حملات موشکی مقاومت به عسقلان

اولین عملیات ترکیبی گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها
رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی گزارش دادند حماس برای اولین یک عملیات ترکیبی را علیه اسرائیل آغاز کرده که شامل حملات موشکی و عملیات زمینی نفوذی است. در همین راستا، شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از نفوذ چتربازان فلسطینی به داخل شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور را منتشر کرد.

تصاویری از حضور نیروهای مقاومت در یک شهرک صهیونیست‌نشین اطراف غزه



دقایقی پس از آغاز حملات موشکی گروه‌های مقاومت، یک مقام اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار تلفات عملیات حماس در شهرک‌های اطراف غزه زیاد است و در حال حاضر امکان ارائه آماری در این زمینه وجود ندارد.

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، تا شعاع ۸۰ کیلومتری نوار غزه، وضعیت فوق العاده اعلام کرده است. روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، اعلام حالت فوق العاده را عامل تشدید تدابیر امنیتی در سرزمین‌های اشغالی و جلوگیری از هرگونه تجمع و بستن راه‌های مواصلاتی در شهر‌های اصلی از جمله تل آویو و بئرشعبا دانست. ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد به علت احتمال گسترش دامنه تحرکات فلسطینی ها در تمامی شهرهای اراضی اشغالی حالت اضطراری اعلام شده است.

نظامیان صهیونیست در اسارت نیروهای مقاومت
همچنین تصاویر در صفحات مربوط به گروه‌های مقاومت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد نیرو‌های مقاومت فلسطین در عملیات امروز خود موسوم به طوفان الاقصی شماری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و پلیس این رژیم در اطراف غزه را به اسارت گرفته‌اند.
صهیونیست ها در اسارت فلسطینیان
 
سجده شکر سران حماس پس از آغاز عملیات
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و صالح العاروری، معاون وی و شماری از مقامات حماس در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی و پیشروی و پیروزی نیروهای مقاومت سجده شکر به جا آوردند. به دنبال آن صالح العاروری اعلام کرد: مبارزان در نوار غزه عملیات گسترده‌ای برای دفاع از مسجد الاقصی و آزادی اسرای فلسطینی آغاز کرده‌اند. برای پایان دادن به تجاوزات و جنایات اسرائیل، عملیات طوفان اللاقصی را آغاز کرده‌ایم و از ملت فلسطین می‌خواهیم در این عملیات مشارکت کنند.
ابوحمزه، سخنگوی گردان‌های قدس نیز اعلام کرد: ما بخشی از این نبرد هستیم و رزمندگان ما در کنار برادران خود در حماس، شانه به شانه تا پیروزی ایستاده‌اند. گردان شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح نیز برای همه نیرو‌ها و هسته‌های نظامی خود در سراسر کرانه باختری و مناطق اشغالی به منظور متحد شدن در نبرد، «وضعیت جنگ علنی» اعلام کرد. گروه عرین الاسود هم برای ایستادن در کنار نیروهای مقاومت در مبارزه با اشغالگران اعلام آمادگی کرد.

زخمی شدن بیش از ۱۰۰ صهیونیست بر اثر حملات موشکی مقاومت
مقاومت فلسطین به بمباران شهر‌های اشغالی با ده‌ها موشک ادامه می‌دهد و بنابر گزارش رسانه‌های صهیونیستی بیش از ۱۰۰ صهیونیست بر اثر حملات موشکی زخمی شده و وارد بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی شده اند که حال تعداد زیادی از آن‌ها بسیار وخیم است.رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین کنترل یک مرکز پلیس در منطقه سدیروت فلسطین اشغالی واقع در شمال نوار غزه را به دست گرفتند و صهیونیست‌ها را به هلاکت رساندند. رویترز به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد دستکم ۲۲ صهیونیست در حملات حماس کشته شده اند.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی که عملیات مقاومت شوکه شده است، ادعا کرد: اسرائیل تحت حمله قرار دارد و ما هر چه بتوانیم برای محافظت از خودمان انجام می‌دهیم.

رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که مقاومت فلسطین در نوار غزه در سایه بمباران این منطقه دور جدیدی از حمله موشکی به قدس و تل آویو انجام داده است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حماس نزدیک به ۲ هزار و ۲۰۰ موشک شلیک کرد و از زمین و هوا و دریا حمله کرده است.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که صدای اصابت موشک ها و آژیرهای خطر در مناطق قدس و تل آویو به گوش می رسد. شهرک نشینان صهیونیست نیز پا به فرار گذاشته اند و در تلاش برای ترک مناطق اطراف غزه هستند.

تداوم حملات موشکی مقاومت به سمت اراضی اشغالی اطراف غزه

اسماعیل هنیه: طوفان الاقصی سراسر اراضی اشغالی را در بر خواهد گرفت
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ما با عنوان اعلام شده توسط محمدالضیف، نبرد افتخار، مقاومت و عزت را برای دفاع از الاقصی آغاز کردیم. طوفان الاقصی از غزه شروع شده و به کرانه باختری و خارج از آن و هر جایی که مردم و ملت ما در محاصره اشغالگران باشند، گسترش خواهد یافت.

وی افزود: در این لحظات تاریخی حماسه‌ای قهرمانانه رقم می خورد که عنوان آن الاقصی، مقدسات ما و اسیران ماست و عامل اصلی و اساسی آن تجاوزات جنایتکارانه صهیونیست‌ها به مسجد مبارک الاقصی است که در روز‌های گذشته به اوج خود رسیده بود.

اسماعیل هنیه گفت: دشمنی که غزه را محاصره کرده است، علاوه بر شهرک سازی و تجاوزاتی که هر لحظه در کرانه باختری انجام می‌دهد، قصد داشت غزه را غافلگیر کند و تجاوزات علیه مردم ما در نوار غزه را تشدید کند، زیرا به دنبال ریشه کن کردن مردم ما و بیرون راندن آن‌ها از سرزمینشان است. جنایات اشغالگران علیه مردم ما از سال ۱۹۴۸ آغاز شد و تاکنون در پشت همه عملیات‌های قتل و ترور صهیونیست ها ایستاده اند و به زندانی کردن مردم ما برای چندین دهه ادامه می‌دهند. رژیم صهیونیستی توافقاتی که در جریان تبادل زندانیان صورت گرفت را نقض کرده است.

شادی مردم نابلس در پی عملیات مقاومت در پاسخ به تجاوزگری صهیونیست‌ها

حزب الله لبنان: سلاح مقاومت تنها گزینه مقابله با متجاوزان است
جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این عملیات گسترده و قهرمانانه را که تاج پیروزی، حمایت الهی و وعده پیروزی نهایی داده شده است را به ملت مقاومت فلسطین و مجاهدان گردان‌های قهرمان فلسطین به ویژه برادران عزیز در گردان‌های القسام و جنبش مقاومت اسلامی حماس تبریک می‌گوییم. 

در این بیانیه آمده است: این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایات مستمر اشغالگران و تهاجم مستمر به مقدسات، شرف و حیثیت فلسطینیان است. عملیات امروز تاییدی نو بر این است که اراده ملت فلسطین و سلاح مقاومت تنها گزینه در برابر متجاوزان و اشغالگران و پیامی به جهان عرب و اسلام و کل جامعه بین المللی به ویژه آن‌هایی است که به دنبال عادی سازی با این دشمن هستند. مسئله فلسطین یک مسئله زنده است که تا پیروزی و آزادی ادامه دارد.

خارج کردن جنگنده‌های تل آویو از پایگاه اطراف غزه از ترس حمله مقاومت

نتایناهو پس از گذشت ۵ ساعت از آغاز جنگ سکوت خود را شکست
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی: ما در وضعیت جنگی هستیم و دستور بسیج نیرو‌ها صادر شده است. حماس یک حمله مرگبار ناگهانی را علیه اسرائیل و شهروندانش آغاز کرده است.

وب سایت عبری واللا نیز نوشت: در واقع حماس در این دور پیروز شده است و این واقعیت است که این جنبش توانست سیستم اطلاعاتی تل آویو را غافلگیر کند و قوی‌ترین سیستم امنیتی خاورمیانه را به سخره بگیرد و بتواند برای ساعات طولانی تحولات میدانی را در دست گیرد و این از ذهن بازیگران منطقه پاک نخواهد شد.
 
تلویزیون رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد پس از گذشت ۵ ساعت از حمله ناگهانی حماس ، حداقل ۳ شهرک در مجاورت باریکه غزه بدست مبارزان این جنبش افتاده است. خبرنگار فاکس نیوز در اراضی اشغالی نیز تایید کرد که تل آویو کنترل شهرک‌های اطراف غزه را از دست داده است و اوضاع بسیار خراب است و از لحاظ امنیتی نمی تواند برخی مسائل را مطرح کند. روزنامه هاآرتص اذعان کرد که حماس این عملیات را در طول ماه ها طراحی کرده و توانسته به موفقیت چشمگیری دست یابد، در حالی که ارتش اسرائیل با شکستی وصف ناپذیر مواجه است.

درخواست جنبش حماس از رسانه‌ها
جنبش حماس پس از شروع درگیری با رژیم صهیونیستی از همه رسانه‌ها خواست که عملیات «طوفان الاقصی» را عنوان یک پیروزی بدانند و برای تحقق آرمان فلسطین، با پوشش تحولات آنان را همراهی کنند. حماس تاکید کرد که اولویت این عملیات حفاظت از قدس و مسجد الاقصی و توقف برنامه های اشغالگران با هدف یهودی سازی آنها و ساختن معبد ادعایی آنها است.

این جنبش افزود: مردم فلسطین و مقاومت آنها به رهبری گردان های شهید عزالدین القسام در حال انجام عملیات دفاع از مردم، سرزمین و مقدسات هستند. صهیونیست های اشغالگر مسئولیت کامل عواقب جنایات خود علیه مسجد الاقصی، در قدس و علیه مردم ما در کرانه باختری و تمام فلسطین را بر عهده دارد. 

نیروی مقاومت در شهرک صهیونیستی

انصارالله یمن:‌ طوفان الاقصی شکنندگی و ناتوانی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به عملیات مقاومت فلسطین اعلام کرد عملیات قهرمانانه جهادی طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی را تبریک می‌گوید و تمجید می‌کند. در بیانیه این جنبش آمده است: عملیات طوفان الاقصی، ضعف، شکنندگی و ناتوانی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و قدرت و کارآمدی مقاومت در فلسطین و توانایی آن در ضربه زدن به عمق اسرائیل و نفوذ به شهرک‌ها را به جهانیان نشان داد.

انصارالله از امت عرب و مسلمان خواست از مردم فلسطین حمایت کنند و با هر گونه حمایت و کمک از جنبش‌های جهاد و مقاومت در این نبرد تاریخی همراه شوند. ما تاکید می‌کنیم که مردم یمن در کنار مردم فلسطین و جنبش‌های جهاد و مقاومت در فلسطین ایستاده اند و برای حضور در نبرد دفاع از فلسطین و مقدسات ملت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی حضور دارند.

شهادت ۲ فلسطینی در جریان عملیات طوفان الاقصی
رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند در جریان عملیات امروز یک خبرنگار در شرق غزه در حال پوشش خبری این عملیات بود به شهادت رسیده است و از سوی دیگر یک جوان فلسطینی در عملیاتی شهادت طلبانه به صهیونیست‌ها در نزدیکی شهر ارئیل حمله کرد که هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ده‌ها جنگنده این رژیم طی ساعات اخیر ۱۷ پایگاه و ۴ سایت نظامی حماس را در نوار غزه بمباران کردند.

لحظه هدف قرار گرفته شدن تانک مرکاوا متعلق به صهیونیست‌ها با پهپاد مقاومت

 ابوعبیده: عملیات طوفان الاقصی ادامه دارد و دشمن از نتایج آن چیزی نمی‌داند
 ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام گفت: عملیات طوفان الاقصی طبق برنامه جریان دارد و نبرد ما ادامه دارد و دشمن از نتایج آن چیزی نمی‌داند.  دشمن وقتی که شدت خسارات وارده را متوجه شود دچار حیرت و سردرگمی خواهد شد. امروز پاسخ تجاوزاتتان در الاقصی را دریافت کردید.

ابوعبیده تاکید کرد مردم ما در کرانه باختری و قدس برای مشارکت در عملیات طوفان الاقصی باید به طرف شهرک‌ها و ایست‌های بازرسی دشمن بروند. این همان دشمنی است که مانند ببر روی کاغذ برابر شما فرو می‌ریزد.‌ای مردم ما در کرانه باختری، دشمن را وادار کنید بهای هتک حرمت الاقصی را بپردازد. 

سخنگوی گردان‌های القسام گفت: مقاومت امروز حساب خود را با دشمنی که به الاقصی بی حرمتی کرده و به شهرک نشینانش اجازه داده است در آن فساد کنند، تسویه می‌کند. مسئله اسیران همچنان در این نبرد وجود دارد و مردم ما و اسیران ما خبر‌هایی را خواهند شنید که دل آن‌ها را خنک خواهد کرد.

خیابانی از شهرک صهیونیست‌نشین

عمار حکیم: صبر ملت فلسطین لبریز شده است
«سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» گفت: تحولات میدانی پیاپی در سرزمین‌های اشغالی و اقدام نیرو‌های مقاومت فلسطین به اجرای عملیات در عمق رژیم غاصب را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: ضمن تأکید بر حق دفاع از خود و سرزمین و مقدسات که همه ادیان آسمانی و قوانین انسانی و معاهده‌های بین‌المللی آن را تأیید می‌کنند، عملیات مقاومت فلسطینی را پاسخی طبیعی به اقدامات سربازان رژیم صهیونیستی می‌دانیم که روزانه به کشتار و شکستن حریم فلسطینیان و غصب زمین‌ها و تخریب اموال و مزارع و مصادره کرامت فلسطینیان و نادیده گرفتن حرمت مسجد الاقصی و محدود کردن عبادت مسلمانان و مسیحیان و تحمیل سلطه یهودیان با اجرای مراسم تلمودی تحریک‌کننده و دیگر رفتار‌های خلاف عرف‌های انسانی و قوانین بین‌المللی دست می‌زنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی امروز مسئولیت رفتاری را به گردن می‌گیرد که خود آغاز کرده است، تصریح کرد: صبر ملت عزیز فلسطینی محاصره شده لبریز شد و بر تحمیل واقعیت تلخ با زور و آتش شورش کرد. بر عهده جامعه بین‌المللی است که به سیاست‌های ظالمانه این رژیم در حق فلسطینیان و اجحافی که ملت مظلوم فلسطین با آن مواجه‌اند پایان دهد و از مسئله عادلانه آنان دفاع کند.

شهرک صهیونیست نشین

درخواست‌های بین‌المللی برای کاهش تنش
«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در واکنش به تحولات امروز در فلسطین اشغالی گفت: از همه طرف‌ها دعوت می‌کنیم منطقی عمل کنند و از گام‌های نسنجیده که تنش را افزایش می‌دهد، خودداری کنند.

شورای همکاری خلیج فارس رژیم شغالگر اسرائیل را مسوول اوضاع پیش‌آمده کنونی دانست.  این شورا همچنین توقف فوری تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی و محافظت از جان غیرنظامیان را خواستار شد.

«میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه از تماس‌ها با صهیونیست‌ها، فلسطینی‌ها و همچنین اعراب برای کاهش تنش‌ها بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی خبر داد و خواستار خویشتن‌داری شد. روسیه از طرف‌های اسرائیلی و فلسطینی می‌خواهد تا فوراً آتش‌بس برقرار کنند. 

وی اظهار داشت: روسیه در حال تماس با مصر و سایر کشور‌های عربی برای کاهش تنش بین اسرائیل و فلسطین است. تشدید تنش بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها تحولی بسیار خطرناک در مناقشه است و طرف‌ها باید به میز مذاکره بازگردند.

وزارت امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که این کشور تحولات و اوضاع بی‌سابقه فلسطین و درگیری گروه‌های فلسطینی با نیرو‌های اشغالگران اسرائیلی را دنبال می‌کند. عربستان سعودی در ادامه خواستار «توقف فوری تنش»، «محافظت از غیرنظامیان» و «خویشتن‌داری» در فلسطین اشغالی شد.

وزارت خارجه عربستان در عین حال اعلام کرد که این کشور بار‌ها درباره خطر انفجار اوضاع فلسطین به دنبال تداوم اشغالگری، محرومیت مردم فلسطین از حقوق مشروع و تکرار اقدامات تحریک‌آمیز و سیستماتیک علیه مقدسات مسلمانان هشدار داده است. ریاض در پایان از خواستار اقدام جامعه بین‌الملل و اجرای یک فرایند صلح‌آمیز معتبر شد که به راهکار دودولتی منجر شود.

وزارت امور خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای در خصوص تشدید تنش‌ها بین صهیونیست‌ها و فلسطینیان هشدار داد و از طرف‌های درگیر خواست تا خویشتنداری نشان دهند.در بیانیه این وزارتخانه آمده است: جمهوری عربی مصر علیه خطر جدی تنش‌های فعلی بین فلسطینیان و اسرائیلی‌ها هشدار می‌دهد. از طرف‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی درخواست می‌کند تا حداکثر خویشتنداری را از خود نشان دهند و غیرنظامیان را در معرض خطر قرار ندهند.

ورود فلسطینی ها به اراضی اشغالی

اعلام حمایت برخی کشورها از رژیم صهیونیستی

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در واکنش به عملیات بی‌سابقه امروز (شنبه) جنبش مقاومت حماس علیه رژیم صهیونیستی، گفت که اسرائیل همه چیز برای دفاع از خود خواهد داشت.  وی گفت: تضمین خواهیم کرد که اسرائیل هر چیزی که برای دفاع از خود نیاز دارد را داشته باشد.تعهد ما به اسرائیل برای دفاع از خود تزلزلناپذیر می‌ماند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در واکنش به این عملیات درپیامرسان ایکس نوشت: حملاتی را که در حال حاضر اسرائیل را هدف قرار می دهند به شدت محکوم می کند. من همبستگی کامل خود را با قربانیان، خانواده ها و عزیزان آنها اعلام می کنم.

اوکراین نیز که خود چشم کمک به کشورهای غربی دارد، اعلام کرد:‌ از اسرائیل در حق خویش برای دفاع از خویش و مردمش حمایت می کند.

جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه انگلیس گفت کشورش حملات حماس به غیرنظامیان اسرائیلی را با صراحت محکوم می‌کند.ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، مدعی شد: از حملات صبح امروز حماس علیه شهروندان اسرائیلی شوکه شده ام و اسرائیل حق مطلق دفاع از خود را دارد.  ما با مقامات اسرائیلی در تماس هستیم و اتباع بریتانیایی در اسرائیل باید توصیه های مسافرتی را دنبال کنند.

افزایش کشته‌های عملیات طوفان الاقصی به ۱۰۰ نفر

️شبکه ۱۴ اسرائیل گزارش داد که تعداد کشته‌های عملیات طوفان الاقصی مقاومت غزه به ۱۰۰ تن افزایش یافته و ۱۰۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند. این در حالی است که صهیونیست‌ها تا این لحظه از آمار دقیق اسرا خبری منتشر نکرده‌اند.

️صالح العاروری از سران حماس گفته نیروهای مقاومت چندین افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی را به اسارت گرفته و برای مقابله با همه احتمالات از جمله حمله زمینی هم آماده‌ هستند.

لحظه تخریب شدن ساختمان ۱۴ طبقه در غزه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی، دفتر خبرگزاری فسطینی شهاب در این ساختمان قرار داشت

عقده گشایی صهیونیست‌ها با حمله به مناطق مسکونی غزه‌‌

رژیم صهیونیستی نیز که امروز در پی عملیات مقاومت فلسطین شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده است، با هدف قرار دادن مناطق مسکونی در نوار غزه عقده گشایی کرد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در این حملات ۱۹۸ فلسطینی شهید و نزدیک به ۱۶۰۰ نفر زخمی شده اند.

خودروی یک صهیونیست

حشد الشعبی: پیروزی در سرزمین‌های فلسطین ثمره خون شهید حاج قاسم سلیمانی است

سازمان حشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: پیروزی‌ای که اکنون [در سرزمین‌های اشغالی فلسطین]به دست می‌آید حاصل کار طولانی و راه مقدسی است که با خون پاک همه شهدا به‌ویژه دو سردار شهید پیروزی، سردار «حاج قاسم سلیمانی» و سردار «ابومهدی المهندس» که در همه میدان‌ها و جبهه‌ها برای حمایت از عدالت و انسانیت در برابر بی عدالتی، ظلم و تجاوز جان خود را فدا کردند، هموار شده است.

 حشد الشعبی در این بیانیه آورده است: پیروزی چشمگیر و باشکوه مقاومتِ دلاور فلسطین که در سپیده دمی فراموش نشدنی لانه‌های ناامیدی و شرارت صهیونیستی را ویران کرد، دل مؤمنان در اقصی نقاط جهان را گرم کرد. [این سپیده دم]شاهدی بر قدرت و اقتدار فلسطینی‌ها خواهد ماند که به دلیل کمی تعداد تسلیم نشدند و از پیروزی دست نکشیدند بلکه به قول خودشان «طوفان الاقصی» به راه انداختند که صهیونیست‌ها را در خود فرو برد و ظلم و ستم آن‌ها را تحقیر کرد و قدرت آن‌ها را شکست و بینی آن‌ها را به خاک مالید. 

در این بیانیه تاکید شد: عملیات «طوفان الاقصی» پاسخ قاطع و صدای مخالفت با تمامی حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و مردم ما در قدس اشغالی است. ما در این لحظه تاریخی حمایت کامل خود را از برادران قهرمانِ مقاومت اعلام می‌کنیم و دستان آن‌ها به گرمی می‌فشاریم و آن‌ها را به پایداری و استقامت دعوت می‌کنیم و همچنین از همه مردم و آزادگان جهان می‌خواهیم که از مردم فلسطین در مساله عدالت و دفاع از سرزمین و مقدساتشان حمایت کنند.

نقشه پیشروی مقاومت

تداوم حملات نیرو‌های مقاومت و درگیری با صهیونیست‌ها در اطراف غزه

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که درگیری‌های شدید بین نیرو‌های این رژیم و مبارزان مقاومت فلسطین در ۲۰ نقطه در جنوب فلسطین اشغالی ادامه دارد.

اما گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کردند که بیش از ۵۰ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل اراضی اشغالی مورد حمله قرار داده و مبارزان این گردان همچنان در حال رویارویی با اشغالگران در ۲۵ نقطه در داخل اراضی اشغالی هستند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جلسه کابینه امنیتی این رژیم بدون اینکه نتایج آن اعلام شود، پایان یافت. رژیم صهیونیستی ساعت ۱۸ شامگاه امروز جلسه‌ای اضطراری را در رابطه با اوضاع و تحولات جاری در مرز‌های جنوبی برگزار خواهد کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو با بایدن گفتگو کرده و گفته شرایط فعلی مستلزم انجام یک عملیات گسترده است. منبع مذکور اشاره کرد که بایدن نیز بر حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

خیابانی از اراضی اشغالی

یوسی میلمن تحلیلگر اسرائیلی می‌گوید: قطعا خواسته حماس امضای یک قرارداد مباله اسرای بی‌سابقه است، آن‌ها کلی جسد و اسیر در اختیار دارند و خواستار آزادی هزاران اسیر فلسطینی خواهند شد، هم اکنون حدود ۷ هزار فلسطینی در زندان‌های اسرائیل اسیر هستند. منابع عبری زبان اعلام کردند که در میان کشته‌های حمله حماس به اراضی اشغالی دو فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی هم وجود دارد.

هلاکت ده‌ها نفر از نیرو‌های تیپ گولانی

 خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حملات مبارزان گردان‌های قسام به اراضی اشغالی، ده‌ها نفر از نیرو‌های تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که ۳ نفر از فرماندهان پلیس رژیم صهیونیستی در مناطق جنوبی در درگیری با مبارزان قسام کشته شدند.

طارق السلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت: شاخه‌های نظامی تمامی گروه‌های مقاومت در میدان نبرد با دشمن اشغالگر متحد و یکچارچه هستند و اکنون در عمق اراضی اشغالی در حال رویارویی با دشمن هستند.

تصاویر ماهواره ای از غزه

شمار کشته‌های اسرائیلی عملیات "طوفان الاقصی" از مرز ۲۰۰ نفر گذشت 

منابع عبری زبان رسما اعلام کردند که شمار کشته‌های حملات مقاومت فلسطین در نوار غزه به اراضی اشغالی تا این لحظه از مرز ۲۰۰ نفر گذشته است.  شمار مجروحان هم بیش از ۱۱۰۰ نفر اعلام شده که حال ۶۷۰ نفر از آنان به شدت وخیم اعلام شده است.  

صهیونیست‌ها در فرودگاه بن گوریون

پایان جلسه اضطراری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی 

  شبکه عبری زبان کان از پایان جلسه اضطراری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی آخرین تحولات اوضاع در اراضی اشغالی خبر داد. 

این شبکه افزود که یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی وزرای اسرائیلی را در جریان خلاصه مفاد این جلسه قرار داده و به آن‌ها هشدار داده که تحت هیچ شرایطی با توجه به حساسیت اوضاع امنیتی، اطلاعاتی از این جلسه به خارج درز ندهند.

نتانیاهو: امروز روز دردناک و سختی برای همه ما بود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی تلویزیونی مدعی شد حماس را شکست خواهد داد اما در عین حال گفت که «جنگ زمان می‌برد».

او اذعان کرد: امروز روز دردناک و سختی برای همه ما بود. حماس می‌خواهد همه ما را از بین ببرد، آنچه که امروز رخ داد بی‌سابقه بود.

 نتانیاهو مدعی شد: با بایدن و روسای برخی کشورها گفتگو کردم تا آزادی پاسخ به حمله حماس را تضمین کنم. 

این در حالی است که تلفات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی در پی عملیات امروز نیروهای مقاومت به ۳۰۰ کشته و بیش از ۱۴۵۰ مجروح رسیده که حال ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

مصر در تلاش برای آرام کردن تنش‌ها با عربستان و اردن گفتگو می‌کند

وزارت خارجه مصر اعلام کرد که «سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر  در تلاش برای کاهش تنش ها با همتایان سعودی و اردنی خود تلفنی گفتگو کرده است. در بیانیه ای که قرائت شد، بر اهمیت یکپارچگی تلاش های بین المللی و منطقه ای برای مهار خشونت های فزاینده تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
حق میماند باطل میرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
ان شاءالله به امامت حضرت حجت عج در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۰:۳۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
زنده باد فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
بعد از آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
زدی ضربتی ضربتی نوش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
وقتی اسراییل اقدام به تهاجم و کشتار میکنه،اگر کشورهای حامی اش جلوشو بگیرن،شاهد اینگونه فجایع نخواهیم بود.
Iran (Islamic Republic of)
همتی
۰۶:۳۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
درود بر مقاومت.
Iran (Islamic Republic of)
همتی
۰۶:۳۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
درود بر مقاومت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل غده سرطانی باید نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
در این که اسرائیل اشغال گره شکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
لطفا برای جوانان ایران مسکن بسازید با تشکر یک جوان دم بخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
لطفا برای جوانان ایران مسکن بسازید با تشکر یک جوان دم بخت
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۰۱:۳۳ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
دو روز زودتر از موعد،ولی ماشاءالله و ماشاءالله و ماشاءالله،
الان دیگه خیلی راحت‌تر میشه درمورد وقایع و آینده صحبت کرد،
صهیونیست‌ها محکوم به فنا هستند،
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند.
هزاران درود بر طراحان وحامیانشان باد..مبارک باد بر دنیای اسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
,چرا نشسته ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
ای کاش منم میرفتم فلسطین برای نابودی اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
انتقام خون شهدای اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
غرب صریحا از اسرائیل حمایت کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
موساد از حمله 11 سپتامبر خبر داشت
Iran (Islamic Republic of)
محسن.ن.ایران وطنم.مغان گرمی
۰۰:۰۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
نصر من الله و فتح القریب...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
تا پیروزی نهایی ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۲۳:۵۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
چرا امروز در اخبار زلزله مشهد را نشان ندتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
زلزله مال افغانستان بوده و در مشهد هم حس شده... زیاد چیز مهمی نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
مگه تو بی خبر بودی که داری خبر میدی؟!
Iran (Islamic Republic of)
Hamed
۰۶:۵۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
تا بیان نشان بدن زلزله تموم شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
زلزله جای دیگه اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
آغاز نبرد و آزادی قدس شریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
دمتون گرم فلسطینی های شجاع و غیرتمند ،صهیونیسها رو هدف قراردهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خب چرا زود تر تمومش نمیکنن، من ۲۳ سالم هست ، روزی که اسراییل رو بگیرن اولین گردشگر خود من هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل درود بر رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
لانه ای سست تر از تار عنکبوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
من ۲۲ سالمه اعلام میکنم که برای شرکت در این جنگ حاضر و داوطلب هستم
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
دم شجاعتت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
اونهایی که منفی دادن ...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
برای همه جوانانی که علیه اسرائیل قیام میکنن آرزوی موفقیت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۵ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
جوگیرنشی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۲۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خداروشکر که صهیونیست‌ها مردن خداروووووشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۱:۵۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
زنده باد سربازان اسلام / ویران باد اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
زنده باد مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل
پایان.
The end
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
حق بر باطل پیروز است خدا پشت و پناهتون
Brazil
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خدا پشت و پناه همتون باشه
براتون دعا میکنیم تا رسیدن به یه پیروزی بزرگ
به امید آزادی کامل فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
منتظر پیروزی دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل و آمریکا
ان شاالله نماز در مسجد الاقصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
آفرین
اولین باره در طول این ۳۰ سال اسراییل اینقدر کشته میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
به امید پیروزی مردم فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۳۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اگر فرودگاه‌ها و پاسگاههای خوابشان را بزنند کار ناتمام تکمیل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اين پيروزي نيروهاى مقاومت اسلامى شاخه فلسطين را به عموم امت اسلام ومردم كشورهاي مسلمان تبريك وتهنيت عرض مي كنم بدون شك اجراي اوامر الهي (انجام واجبات و ترك محرمات ) نصرت پي در پى پروردگار رحمان ورحيم براي امت مسلمان را در پي خواهد داشت. حيات مسلمين در گرو دفاع از هويت اسلامي است
پيروز وسر بلند باشيد
ان تنصرالله ينصركم و يثبت اقدامكم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
وعده خداوند نزدیک است حزب شیطان در نبرد با حزب خدا شکست خواهد خورد این وعده خداست وهیچ قدرتی نمیتواند وعده خدا را طوری دیگر تعبیر نماید الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
طلبه
۰۲:۵۵ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
قطعا وعده خداوند حق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
۲۵۰ ریز پهپاد با یک نارنجک چند هواپیمای نظامی ، انبار مهمات ،سامانه دفاع هوایی ،پست برق مراکز حساس را میتوانست نابود کند ؟؟؟اگر ۵۰۰ ریز پهپاد بشه چی میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
سلام بر مقاوت انشاالله پیروزند
از متدینین خواهشمندم برای پیروزی مقاوت سوره فتح را تلاوت کنند و دعاء کنید انشاالله دشمنان اسلام نابودند
مرگ بر اسرائل
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
یوهووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
سرتیپ (نمرود الونی) به اسارت نیرو های حماس در آمده.انتقام خون حاج قاسم را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
همزمان با این عملیات چرا زیر ساخت صهیونیست‌ها رو با ریز پهپادیک نارنجک ساده نزدند حمله ریز پهپاد به هواپیماها جنگی ، سامانه های دفاع هوای ، انبار مهمات ، نیروگاهای و پست برق فرودگاه و مراکز حساس نظامی، آنتنهای مخابراتی و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
نتان یابو اسپوخته شده??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
سپوخدن عظیمی بر نتان یابو حادث شده?☻
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
موشک هامال خودشونه آیا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
بله برای خودشونه
آموزش دیدن و خودشون ساختن
پس فکر کردی حاج قاسم چرا اونجا حضور پیدا کرده بود
وقتی بعد از چند سال تصویر حاج قاسم از غزه پخش شد
اسرائیل وآمریکا مونده بودن حاجی چطوری وارد و خارج شده از غزه که نفهمیدن و داشتن از عصبانیت میترکیدن

همه آنچه دارن محصول تلاش و پشتکار و مجاهدت خودشونه به کمک آموزشهایی که دیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
محسن حسنلو
۱۹:۰۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
زنده باد مجاهدین اسلام دورود بر حماس بزنید نسل اسرائیل نابود کنید خدا پشت پناهتون دورود بر رزمندگان در راه آزادی حق الله اکبر الله اکبر ??????????????????
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۵۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیست جهانی . اردوغان واقعا موضع منافقانه ای گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اصلا امروز یه شادی خاصی تو ناخودآگاهم وجود داره که خیلی لحظات شادم ولی نمیدونم علتش چیه بعد یادم میفته به این خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
گل گفتی .منم همینطورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خوب اسرائیل هم داره غزه رو میکوبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
کوبیدن با دست خالی فرق میکنه تا اینکه تمام غرب وحشی پشتت باشه و بکوبی... کوبیدن فلسطین با دست خالی و سلاح های اولیه است...
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۰:۴۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اسراییل این هفتاد ساله این کار را کرده و میکند
و ما مسلمانها مظلومیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و طرفدارانشان . زنده باد اسلام . فرق در این است .اسرائیلی ها که کشته می شوند به جهنم می روند . اما مسلمانان که کشته می شوند به بهشت می روند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خدایا شکرت هزاران بار شکرت که حق بر باطل پیروز شد به امید خدا اسراعیل از کره زمین محو مسلمانان عزیزمان فلسطین آزاد خواهند شد و همه مسلمانان در مسجد القصی نماز خواهند خواند???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
شکر خدایا انتقام مظلوم را گرفتی ،هژمونی صهیونیست زیر سوال رفت !!!!ا. الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
حالا زر میزنه میخواد با ایران جنگ کنه این آذربایجان بدبخت ببین پشت کی قائم شده خون حاج قاسم مهدی باکری احمد کاظمی می‌جوشد و اسرائیل در آن غرق خواهد شد
Iraq
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
امشب باید به آشيانه صهیونیستی حمله بشه چون امشب پاسخ میدن،امشب باید تک تیراندازان نفوذ بکنند و عملیات تخریب توسط نیروهای مقاومت اجرا بشه تا دشمن درگیر دو جبهه بشه،و عملیات اسير گیری اجرا بشه ،و با نفوذ و زدن ضربه از چندین جهت دشمن رو غافلگیر کرد،تا هم پاسخ دشمن کم بشه و نهایتا تصمیم به توقف جنگ بکنه.پیشنهاد میکنم از تاتیک( خالد ابن الوليد) توی جنگ استفاده کنند،تار و مار میشن با این تاتیک،آرزوی موفقیت برای مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
صلوات
۱۸:۴۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
الله اکبر الله اکبر
همه مسلمین قیام کنند و قدس را آزاد کنند رژیم صهیونیستی باید نابود گردد و فلسطین آزاد گردد همه کشور های عربی و ایران نیروهای مقاومت خود را اعزام کنند و به یاری آنها بشتابند ظهور نزدیک هست انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
نزدیک به شصت سال هست که این سگهای وحشی فلسطینی‌ها را قتل و عام میکنن هیچ کجای دنیا صداش در نمیاد الان که شیرمردان حماس این کفتارها را نابود میکنن همه صداشون در آمده .این کشورهای غربی و آمریکا هستن که تروریست هستن که این همه سال در مقابل این همه جنایت فجیع سکوت کردند. از خداوند عالم میخوام همواره یارو مددکار شیر مردان حماس باشد و حالا که چنین دندان شکن جنگ را با کفار خدا آغاز کردین تا آخرین نفس مبارزه کنید و بدانید که خداوند یارو مددکار شما شیر دلان است. دعای تمام مسلمانان جهان همراه شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
ماشاءالله
ان شاءالله به زودی نابودی کل رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستها رو ببینیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
الله اکبر الله اکبر الله اکبر بزنید انتقام حاج قاسم را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
در جنگ هیچکس پیروز نیست فقط یک طرف بیشتر هزینه مالی و جانی خواهد داد این تازه شروع ماجراست و پایانش معلوم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خیلی هم معلومه

هر کس دین خدا را یاری کند خداوند یار و یاور اوست .

این آیه ای از قرآن کریم

خداوند خلف وعده نمیکنه

مقاومت پیروز این میدان است به یاری خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
خداوند از آدمهای ترسو و بزدل بدش می آید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
ماشاءالله لاحول و لا قوت الا بالله علی العظیم الهم ایاکه نعبد وایاکه نستعین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
دمتون گرم مطمئن باشید خداوند از شما حمایت میکند از ظهر تا الان که خبر شنیدم از خوشحالی تو پوست خودم نمیگنجم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
چرا عملا پرونده فلسطین و اسرائیل را در جامعه جهانی مطرح نمی‌کنند و مصرانه و قاطعانه خواستار رسیدگی و دخالت سازمان‌های بین المللی نیستند اینطوری که نمی‌توان به حقوق رسید اتفاقا اسرائیل کاملا اینطوری جواب دادن علاقمند است تا اقدام جهانی جهت خروج از خاک فلسطین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
کدوم سازمان ملل؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
درود بر مجاهدان جان برکف فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
یواس یواش داشت گنده گویی های اسرائیل بیشتر می شد
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۷:۴۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
ان شاء الله عمر ما کفاف دهد و آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل را ببینیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خدا را هزار ان بار شکر ،
بهترین هدیه الهی در ماه میلاد پیامبر
تمامی جبهه مقاومت اکنون باید در صحنه نبرد پایان اسرائیل شرکت فعال و عملیاتی داغشته باشند و این جهاد را تنها نگذارند
نیروهای جان بر کف پیروز نباید از مواضع آزاد شده عقب نشینی کنند
باید اسرائیل را از وسط دو شقه کرد
باید فرود گاه هواپیماهای دشمن را شخم زد تا از این طریق قدرت مقابله نداشته باشند
باید فرماندهان دشمن اهداف اصلی شهادت طلبان باشد
باید تا می توان اسرای زیادی از اشغالگران گرفت و از این طریق نه تنها محاصره زنان غزه را شکست بلکه آزاد سازی اسرا و اراضی را توسعه داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
عامل بدبختی و تحریم ایران همین اسرائیل غاصبه اگر این قده سرطانی از خاورمیانه کنده بشه دیگه کشورهای استعماری گرا دهنده ندارن و. این معضل باید ریشه کن بشه تا خوشی به خاورمیانه برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
عربستان غلط میکند پیشنهاد دو دولتی میدهد هر غاصبی باید زمینهای غصبی را ترک کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
سلام و خدا قوت به رزمندگان مقاوت انشاالله به زودی شاهد محو اسرائیل ظالم و کودک کش و اشغالگر قدس از نقشه کره زمین و آزادی مسجد الاقصی خواهیم بود ظالم همیشه بزودی به هلاکت میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
نابودی صهیونیستها نزدیک است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
الیس الصبح بقریب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
شادی روح حاج قاسم بلند صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
الهم صل علی محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۷:۴۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اللهم صل علی محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۲۳:۵۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی پبدنی
۱۶:۴۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
فرودگاهایشان و هواپیماهایشان را بزنند کارشان تمام است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
اونوقت با چی بدن نحسشونو از اسقاطیل خارج کنن ، البته بریزنشون تو دریام یه راه حله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خدا قوت پهلوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
الله اکبر... الله اکبر... الله کبر....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
شبکه خبر رو ببینید. خدارو رو شکر. ضمنا بایکوت خبری در روزنامه‌های اصلاح طلبان در فردا گویای همه چیز خواهد بد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
درود به همه شهدای مقاومت،وشهید سلیمانی عزیز،به امید پیروزی بزرگ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
هر چه طول و وزن موشک های زمین به زمین فلسطینیان بیشتر شود به پیروزی نزدیک تر می شوند. از سنگ تا موشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
وعده قران داره عملی میشه و اینکه خودشون منتظر شنبه ای هستند که معتقدن نابود میشن و این همون شنبه اس آغاز نابودی همیشگی تا ابد در جهنم خواهید سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خدا قوت به رزمندگان مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
ظهور نزدیک است ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
با موشک و پهپاد، قلب تل آویو و حیفا هدف قرار گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
الله اکبر
درود بر مستضعفین عالم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۴۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
قبله اول مسلمان از نجاست صهیونیست ها پاک می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
در تاریخ بنویسید کفتارهای صهیونیست با شیران پارسی درگیر نشده از نفس افتادند:))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
دمت گرم مقاومت ،با قدرت برو جلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
ان شاالله آزادی قدس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خدا را شکر
اسلام پیروز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خدا با ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
قطعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
درود بر شهدا و شهید سلیمانی عزیز..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
درود بر شهدا و شهید سلیمانی عزیز..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
خدا یاریشان کن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۲
سلام ان شاالله مقاومت‌ فلسطین پیروز است ان تنصر الله ینصرکم
۱۲۳
آخرین اخبار