برگزاری ۲۸۰ برنامه جنبی در جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان + فیلم

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از برگزاری ۲۸۰ برنامه جنبی در ۱۵ منطقه شهر اصفهان خبر داد.

میثم بکتاشیان دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه۲۸۰ عنوان برنامه جنبی در ۱۵ منطقه‌ی شهراصفهان با اولویت مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود گفت: پخش فیلم، کاروان شادی، عروسک، تن پوش و بازی‌های خلاقانه در حوزه کودک و نوجوان از مهم‌ترین برنامه هاست.

وی افزود: هدف جشنواره توجه به همه اقشار به ویژه کودکان معلول جسمی و بیمار است و با این هدف فیلم و برنامه‌های شادی آفرین در دو بیمارستان سیدالشهدا (ع) و امام حسین (ع) اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ادامه داد: در این دوره از جشنواره به دنبال برگزاری المپیاد فیلم‌سازی هستیم و کودکان و نوجوانان از سراسر کشور تا دوازدهم آبان فرصت دارند در این المپیاد شرکت کنند.دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان بیان کرد:با برگزاری این المپیاد درصدد کشف استعداد‌ها و تولید فیلم‌های کوتاه هستیم و با ایجاد صندوق پروانه تلاش شده برای تولید فیلم‌های بلند نیز اقدام کنیم.

بکتاشیان افزود: همه‌ی هنرمندان و افراد مستعد حوزه فیلم و سینما می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار