اعلام فراخوان جذب و آموزش خبرنگار کودک و نوجوان

فراخوان جذب و آموزش خبرنگار کودک و نوجوان ویژه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان منتشر شد.

بنابر اعلام دبیرخانه، نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه، می‌توانند مشخصات خود را به طور کامل در فرمی که برای آن‌ها تنظیم شده و در پوستر فراخوان موجود است، درج کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.


کودکان و نوجوانان علاقه‌مند تا پانزدهم شهریورماه فرصت دارند برای ثبت نام به آدرس https://b۲n.ir/icffjournalists مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۵۵۴۴۰۹۶-۸ تماس حاصل کنند.


مهلت ثبت نام در این فراخوان دهم شهریورماه جاری خواهد بود، متقاضیانی اطلاعاتشان ثبت می‌شود و از آن‌ها آزمون اولیه‌ای گرفته خواهد شد تا تعدادی انتخاب و در نهایت وارد فرآیند‌های آموزش شوند.


افراد منتخب در کارگاه‌های آموزشی که هم حوزه رسانه، خبر و هم مبانی اولیه حوزه سینما را در بر می‌گیرد، شرکت داده خواهند شد تا آموزش‌های ابتدایی را ببینند و تا مدت زمان باقی مانده به جشنواره آماده شوند و در آن رویداد در قالب خبرنگاران جشنواره، به ایفای نقش بپردازند.


سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از پانزدهم تا بیستم مهرماه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.