اختصاص۲۴۰۰ میلیارد ریال برای محرومیت زدایی روستا‌ها در لرستان

استاندار لرستان گفت: در سال گذشته ۲۴۰۰ میلیارد ریال به منظور محرومیت زدایی و آبرسانی روستا‌ها اختصاص داده شده است.

 فرهاد زیویار در حاشیه‌ی مراسم وبیناری آغاز عملیات طرح‌های آبخیزداری با مشارکت دولت و قرارگاه‌های سازندگی سپاه پاسداران با حضور معاون اول رئیس جمهور، عنوان کرد: بسیاری از طرح‌هایی که در روستا‌ها و مناطق محروم از سال گذشته با مشارکت بسیج سازندگی اجرا شدند هم اکنون آماده‌ی بهره برداری هستند.

وی با بیان این که تعامل بسیار خوبی بین ارکان دولت و قرارگاه‌های سازندگی سپاه از جمله قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سطح ملی و استان وجود دارد، اظهار کرد: در این راستا اعتبار ۳۵ هزار میلیارد ریال برای مدت سه سال برای طرح‌های آبخیزداری از جمله ذخیره و انتقال آب در روستا‌ها و مناطق محروم اختصاص داده شده است.

استاندار تأکید کرد: این طرح‌ها به خاطر وجود منابع طبیعی فراوان در استان لازم و ضروری بودند و می‌توانند منشا تحولات اساسی در استان شوند.

زیویار وجود قنوات را یک ظرفیت مهم در ذخیره و مدیریت منابع آب قلمداد کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۱۷۰۰ قنات در استان داریم که اعتبارات خوبی برای توسعه و ساماندهی آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی به جلسه‌ی وبیناری برگزار شده با حضور معاون اول رئیس جمهور و مسئولان قرارگاه‌های سازندگی سپاه و همچنین استانداران اشاره کرد و عنوان کرد: رویکردی که در دولت سیزدهم مورد استفاده قرار داده استفاده از پشتوانه‌ی ظرفیت‌های جهادی سپاه پاسداران می‌باشد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از همراهی و تلاش‌های سپاه پاسداران و قرارگاه‌های جهادی آن تصریح کرد: در استان لرستان همراهی و همکاری دولت و سپاه در اقدامات جهادی محرومیت زدایی قابل تقدیر است.

برچسب ها: استاندار ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.