در جدال با بارسا؛

پنالتی طارمی دزدیده شد

داور مسابقه پورتو و بارسلونا می‌توانست برخورد ژول کنده با مهدی طارمی را پنالتی اعلام کند، اما آنتونی تیلور با مهاجم بوشهری مهربان نبود.

شب گذشته تیم‌های پورتو و بارسلونا در ورزشگاه دراگائو در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.

در دقیقه ۲۰ جدال پورتو و بارسلونا، میزبان پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد که شوت گالنو از شدت و قدرت کافی برخورد نبود و حوالی نقطه پنالتی با برخورد به په‌په، تغییر مسیر داد و مقابل مهدی طارمی قرار گرفت.

مهاجم ایرانی پورتو پشت به دروازه بود و ابتدا توپ را کنترل کرد و قصد داشت با یک چرخش به سمت دروازه ترشتگن، شانس خود را برای گلزنی امتحان کند، ولی به دلیل برخورد با کنده روی زمین افتاد.

زمانی که توپ به طارمی رسید، ژول کنده با کشیدن پیراهن مهاجم پورتو، مانع از این شد که او بتواند کارش را بدون مشکل انجام دهد، اما مهدی به حرکتش ادامه داد و زمانی که قصد داشت برای زدن شوت به سمت دروازه بارسا بچرخد، با ضربه ران کنده به روی زمین افتاد.

طارمی که بر اثر خطای مدافع فرانسوی بلوگرانا تعادلش را از دست داده بود و نمی‌توانست به خوبی دروازه این تیم را تهدید کند، باور نداشت که آنتونی تیلور این صحنه را خطای پنالتی تشخیص نداده و با چهره‌ای بهت زده رو به داور انگلیسی اعلام کرد که کنده پیراهن او را کشیده است.

نکته عجیب اینکه صحنه برخورد کنده و طارمی برای بررسی به اتاق VAR نرفت و هواداران پورتو نیز به این موضوع معترض بودند و اعتقاد داشتند که تیلور پنالتی آن‌ها را دزدیده است.

صفحه معروف ترول فوتبال که نزدیک به ۳.۵ میلیون دنبال کننده دارد با انتشار تصاویر لحظه کشیدن پیراهن طارمی و برخورد کنده با این بازیکن را منتشر کرد و با ترکیب کلمات داور و بارسلونا، با حالتی تمسخرآمیز نوشت: داورلونا برگشته است!

پنالتی طارمی دزدیده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
حق خوری روز روشن ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
بطری آب معدنی و گلدان رب گوجه و پیروزی
۰۸:۵۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
اینم از بس شو من بازی در میاره وقتی هم حقش باشه بهش پنالتی نمیدهند.
آخرین اخبار