طارمی به دنبال دو رقمی شدن در لیگ قهرمانان اروپا

هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از شب گذشته آغاز شده است و امشب نیز شب دوم این رقابت‌ها با برگزاری دیدار ۴ گروه به اتمام می‌رسد.

امشب دیدار‌های حساسی مانند بازی پاری سن ژرمن و نیوکاسل که به نوعی جنگ قطری‌ها و سعودی‌ها در زمین فوتبال است و یا مسابقه منچسترسیتی و لایپزیش آلمان برگزار خواهد شد؛ و سایر دیدار‌ها نیز جذابیت‌های خود را دارد، اما برای تماشاگران ایرانی دیدار امشب پورتو پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا آن هم مقابل بارسلونا از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است.

قهرمان پرتغالی سابق اروپا امشب در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال به مصاف‌تیم فوتبال بارسلونا خواهد رفت و طبق معمول نیز مهمترین اسلحه پرتغالی‌ها برای حضور در مسابقات حساس و مصاف با شاگردان ژاوی ستاره بوشهری فوتبال ایران، مهدی طارمی خواهد بود. طارمی که در ۳ سال گذشته کیفیت خود را بار‌ها در لیگ قهرمانان اروپا ثابت کرده است. به دنبال گلزنی مقابل بارسلونا خواهد بود تا رکورد گلزنی خود را لیگ قهرمانان اروپا دو رقمی کند.

مهدی طارمی ستاره اول این روز‌های فوتبال ایران در اروپا که در ۳ فصل گذشته و با تیم پورتو موفق به انجام ۲۱ مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا شده است. با به ثمر رساندن ۹ گل در این مسابقات بالا‌تر از سردار آزمون با ۶ گل و علی دایی با ۳ گل بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود و طارمی می‌تواند با گلزنی مقابل بارسلونا به اولین ایرانی تبدیل شود که تعداد گل‌های خود را در این مسابقات دو رقمی می‌کند.

طارمی تا کنون در تقابل با تیم‌های  بزرگی مانند یوونتوس، لیورپول، چلسی، اتلتیکو مادرید، لورکوزن (۲ بار)، شاختاردونتسک و کلوب بروژ (۲ بار) در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است و بارسلونا می‌تواند هشتمین تیمی باشد که در لیگ قهرمانان اروپا این ستاره ایرانی می‌تواند دروازه اش را باز کند.

طارمی اکنون با ۹ گل یکی از برترین گلزنان آسیایی لیگ قهرمانان اروپا است و این ستاره بوشهری برای رسیدن به رکورد سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تاتنهام که با ۱۷ گل بهترین گلزن آسیایی لیگ قهرمانان محسوب می‌شود. کار سختی را حداقل در فصل کنونی این رقابت‌ها خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار