لیگ قهرمانان اروپا؛

تساوی دورتموند و میلان در شب تحقیر پاری‌سن‌ژرمن/ بدشانسی طارمی مقابل بارسونا و شکست پورتو

میلان و دورتموند در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مساوی کردند و بارسلونا مقابل پورتو به برتری رسید.

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه با برگزاری شش دیدار از چهار گروه به پایان رسید.

در مهمترین مسابقه در گروه F تیم‌های دورتموند و میلان در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های نیوکاسل و پاری‌سن‌ژرمن مقابل یکدیگر قرار گرفتند که نیوکاسل با نتیجه پرگل چهار بر یک مهمانش را با شکست بدرقه کرد.

در جدول این گروه نیوکاسل با چهار امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن با سه، میلان با دو و دورتموند با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در گروه H بارسلونا موفق شد با تک گل فران تورس از سد میزبانش تیم پورتو عبور کند. مهدی طارمی که در این مسابقه ۸۵ دقیقه در میدان حاضر بود، یک سوپرگل قیچی برگردان به ثمر رساند که آفساید اعلام شد. او همچنین در یک صحنه توسط مدافع بارسا در محوطه جریمه سرنگون شد، اما داور در این صحنه از VAR استفاده نکرد و به عقیده هواداران پورتو، داور در این صحنه اشتباه کرد و یک پنالتی را برای پورتو نگرفت.

در جدول این گروه بارسا شش امتیازی و صدرنشین شد و پورتو سه امتیازی باقی ماند.

در گروه G، منچسترسیتی سه بر یک میزبانش لایپزیش را از پیش رو برداشت تا با شش امتیاز در صدر جدول گروه باشد. وپندا برای لایپزیگ و فودن، آلوارز و دوکو برای سیتی گلزنی کردند.  

در همین گروه جدال تیم‌های ستاره سرخ بلگراد و یانگ بویز سوئیس با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در گروه E هم لاتزیو دو بر یک میزبانش سلتیک اسکاتلند را مغلوب کرد. وسینو در دقیقه ۲۹ و پدرو در دقیقه ۹۵ برای عقاب‌ها گلزنی کردند تا این تیم هم مثل اتلتیکو چهار امتیازی و صدرنشین گروه شود. جالب اینکه لاتزیو در بازی اولش مقابل اتلتیکو هم در ثانیه‌های پایانی و با گل دروازه بانش موفق به تساوی شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار